• Redan47

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Frkfrk röd , ja jag blödde först rikligt efter KS, sedan avtog det, blev vanligt avslag. Sedan nya blödningar m färskt o gammalt blod. Så höll det på. Men vad jag tog reda på var att det kunde hålla på några veckor....hur har ni andra haft det?

Visst är det härligt med bebis i mål! Så glad för dig!

Weeme, okey du är mjölk ko fortfarande. Fantastisk insats du gör! Jag hörde på neo att det är den mjölken som gör skillnad på de riktigt tidigt födda. Eloge till dig och Bullen.

Du verkar må bra ändå efter allt. Trött? Har du börjat få sova om natten?

JZ. Onda bebis magar är hemskt. Både för er o bebis. Rekommenderar bärsjal. Så harcju liten nära hela tiden o nära brösten. Mercän så går inte göra när anfallen är. Med sjalen avlassatar du och det känns lätt.

Att amningen känns jobbig är ledsamt. Kan du pumpa med Maskin och ge flaska istället? Då får han ju din mjölk iallfall. Det gör skillnad att du har din man med på banan. Ta hand om er!

Ska försöka klicka in en bild nu!

• Redan47
    TyckOmMig skrev 2016-01-27 09:26:55 följande:

Redan-vilka sötnosar ÄNTLIGEN få jag se dina/era underverk och hund med-mysigt!

Funkade det?!!!
  • Redan47

Taget nu på morgon, de sitter där en stund när jag äter frukost. Tvåan börjat bli trött, somnade sedan i mitt knä, nu lagt henne i sängen. Lagom klar på toa, behövde ettan komma upp för att somna om. Nu sover hon sött. Har satt hjul på spjälsängen så jag kan ha den där jag bäst behöver den. De kan ligga där och gympa o prata eller sova istället för på golvet ett tag till, och jag spar min rygg.

• Redan47

Jz: jag bär både singel o tandem. Ovärderligt! De älskar det, tror jag. Haha, de somnar iallafall på en gång. Och sparar på mig massor. Har oxå precis skaffat två pognae bärselar som jag testat tandem med, mkt bra! Plus enkelt för maken att sela på sig, även om han oxå lärt sig sjala.
    Är du med i bärsjal grupp på fb?

Spännande och äntligen att akupunktur utförs på barn oxå. Blir han trött efteråt? Eller pigg?

• Redan47

Välkommen woo ! Och välkomna alla som följer ändå!

Hallå alla! Läser men har inte energi /tid att skriva så mkt!

Nu ammat kl3, de somnade inte om direkt . Behövde byta på dem.

Jz vilket tålamod du verkar ha. Får du någon sömn?

Frazze spännande att följa dig!

Villsågärna ; klart du är välkommen i tråden!!!!

• Redan47

Frk röd gå med i gruppen bärsjal på fb. Finns även lokala grupper , där träffar anordnas . Jätte bra stöd för att knyta! Jag använder youtube massor! Tandem bär mina. Ska lär mig knyta upp ena på ryggen nu....

• Redan47

Millaq2-det är ju helt fantastiskt! Klart det är jobbigt med två så nära , men herregud...kör på klart du fixar det. Motiverad av lyckan är allt möjligt! Grattis kramar!!! Ta nu extra utrogest ! Behöver du?

• Redan47

Frl röd : byt sjal. Trikå sjal som första sjal, enkelt o bekvämt. Finns nytt o beg.
    Jag har en natur färgad minimundus till salu.
    Mina vuxit ur den. 150kr plus porto. Finns oxå på knyt-an.se

• Redan47

Milla chansa inte, fortsätt med lutninus el vad du har till kub iallafall!
    Progrstoton brist är vanligt i SK högre ålder. Våra hormoner dalar ju!

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus