• Redan47

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Ledsen... Men med appen, ser inga bilder... Hmm ska jah behöva gå in via web, min hjärna räcker inte till för det idag.
    Sömnbristen känns idag. Tyckommig tänkt på dig idag när jg varit allena m barnen, mat amning, pump o sond. Det går utmärkt. Men underlättar att vara två. Känner mest obehag av att inte fixa bägge ännu med tandem amning. Att en får vänta... Känns ambivalent.

• Redan47

Haha, jag ser inte ens mitt nya ärr, för tvillingmagen är i vägen ! Men de som böjt sig ner och kollat, säger det är praktiskt taget osynligt. Det gillas! För det känns helt annat. För min del så är rehab efter KS längre, smärtsammare och diffus, på det sätt att jag inte hundra vet hur det jag gör påverkar lagren av stygn. Vaginal, så känns det något sedan är det bra! Kan va obehaglig att kissa första ggn direkt efter. Med barn nummer 2, var det som inget hänt.

Det är bra att det finns möjlighet att välja idag, tycker jag!

Idag är jag trött! Jajamensan, mata var 3e timme sätter sina spår. Ärret på magen är en skugga mot hur trött fåror under ögonen ser ut nu..! Hahaha.'tur de är såååå bedårande och okomplicerade. Kram

• Redan47

Röd; fint att det inte var förlossningsstart! Men en uvi kan starta sammandragningar....
    Jag fick ta odling var och varannan gpng just pga sammandrag för att utesluta infektion. Fortsätt kolla Stickan! Kram

• Redan47

Kakolina, undertrycket något högt... Men tror inte det behandlas, däremot ska protein kontrolleras parallellt. Jag skulle snarare kräva tätare kontroller, varje vecka för att kolla dess två. Jag bad om det och så blev det.
    Jag köpte protein stickor, beställde på Apoteket till en relativt ringa kostnad. Så kontrollerade jag själv dagligen.

Mitt höga tryck som kom i samband med förlossning gav inte med sig efter en vecka, och de valde medicinera, då jag inte mådde bra av trycket, annars hade de avvaktat ytterligare. Mitt pendlade då 150/90-130/90 däromkring, mättes 4ggr per dygn.

MEN ang ditt tryck, så kan sjukskrivning viss tid upp till heltid vara aktuellt som behandling. Då vila är bra mot havandeskapsförgiftning. Det handlar om den stress det är inuti kroppen med tillståndet. Och just de hormonpåslaget är bra att undvika.
    Vad snabbt fram din grav är gången!!!! Kul

• Redan47

Hej allesamman! Tvilling morsa som ammar sover och är trött efter hela året och allt fram till dags datum, det är jag. MEN sååå stolt, känner mig verkligen utvald och ödmjuk tacksam för dessa efterlängtade barn.

Jag är bara jag: är det sant det jag läser? Jag hoppas verkligen du dementerar. Kram

Maijo: äntligen! Grattis! Så välkommen naturligtvis- du har kommit helt rätt! Kör du immunsupport? Vilken klinik blev det?

Ni alla; dags för status uppdateringar! Vimsiga jag har inte koll men vill verkligen veta!

• Redan47

Bullen så fint att hörnan dig. Och glädjande att få del av din lycka. Vi liksom gjorde det!

Och jag hoppas, min avsikt med tråden, att inspirera till att låt hoppet leva, lev din dröm, hur motigt o sorgligt det är, för det finns kraft i hoppet, det är DU värd. Tillsammans gör vi resan mindre ensam!

Bilder... Ja jag ska bara.... :))

• Redan47

Missfall efter plus och vul m hjärtljud det måste vara psykisk misshandel. Delar med mig av styrka o mod att när ni könner er redo gå upp på banan igen.

Maijo så glädjande att du lyckats! Det är verkligen surrealistiskt att vara på plus sidan! Det tog mig 28veckor att verkligen fatta. En kort grav... Färdig v 34+1. Hihi!
    Hur många försök gjorde ni? Räckte det med lite hormoner bara?

• Redan47

Någon.... Har precis ingått det äkta ståndet i gruppen...;)) ;)) ..... GRATTIS !!!!

• Redan47

Hej hallå allesamman ! Här är det bara bra! Bebisar växer och vi är utskrivna från neo nu. Ammar varannan timme- japp! Jag bara njuter av tillvaron. Väl medveten att dessa är de sista...mest pga KS som jag förstått gör att ytterligare grav måste vänta längre än den tid jag har.
    Jg Bär o gosar mest hela dagar. De trivs prima att bli sjalade, så klart, är ju som att komma tillbaka till livmodern;)) varmt o tryggt.
    Naturligtvis är jag trött, behöver bli ännu bättre på att ta fler sov stunder tillsammans på em. Har en ny rutin som ger mig 2h sammanhängande sömn mitt i natten. Ammar fullt vid ca 23 målet och efter blöjbyte toppar jag flickorna med 30ml ersättning var. Då sover de 1h extra i bästa fall. Helt crazy, att då känner jag mig utvilad, av 2h !!! Mår så mkt bättre av två sådana nätter.

Maijo: grattis!!! Jag skrev in mig på Mvc gjorde kub, när det visade två o enäggs, blev jag kopplad till spec Mvc omg. Men hade fått en läk tid till spec dessförinnan ändå. Håller extra koll på hjärt o kärl fick jag Info om pga ålder o ÄD.
    Weeme: grattis såklart! Inga bastarder där inte! Haha!
    Jz: fan va jobbigt med migränen och komplikationer med det. Hoppas du kan ha det drägligt tiden ut. Snart i mål!!!! Så coolt.

Frk röd hur mår du nu? Sammandrag lugnat sig?
    Ni andra slla hur har ni det i stugorna? Ammningshjärnan minns inga namn idag, ledsen. Kram på er.

• Redan47

Weeme: förbereda... Vet inte om det går... Men, jag uppskattade mest mina thai byxor som jag haft hela grav, att kunna ha ovanför mage o ärr. När du vill ha annat än sjukhusrocken. Även egna bindor som jag hade vecka 2. Bodde ju ca 2veckor
    Gelé hallon! Helt crazy, men godis sugen var jag helt plötsligt. Ladd sladdar och iPad iPhone ja du vet kommunikation. Min necessär att ha egna dusch grejer.
    Hemma : idag uppskattar jag den lagade maten jag fixade innan som finns portionsinfryst!

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus