Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Hihi ja citronvatten har varit ett måste denna graviditeten, nu även avokado hihi :) Ursh för halsbränna! Har än så länge klarat mig ifrån det. Peppar peppar
Jag har fortfarande svårt att ta in att jag är gravid, det är mycket som ska fixas nu för jag jobbar bara nästa vecka ut sen är jag ledig lääääänge :) känns riktigt skönt att få koncentrera sig på bara hemmet, bebis och hundarna nu innan bebis kommer, så man får tid att varva ner och vila kroppen som just nu känns ganska mörbultad.
För mig har bebisinköpen gett mig insikt att vi faktist ska ha bebis, att välja ut noga saker till lillan och se dom ligga i en hög i vardagsrummet ger mig stor längtan att få börja boa med allt nytt och gulligt :) jag skrev lista ganska tidigt i graviditeten och har jag snubblat på något i affären eller på nätet så har jag köpt det :) kan lägga in min extremt långa inköpslista här :)
Oh, skulle nästan kunna kliva upp ur sängen för att göra i ordning citronvatten, bara jag läste om det i ditt inlägg. Ligger nu vaken, efter att, som vanligt, somnat strax efter kl 20.00. Har börjat känna av halsbränna lite mera också.
Jag tror att mina icke köp, beror på att jag först nu börjar förstå att jag är gravid. Har haft mkt svårt att ta in det. Vi har inte tagit reda på kön, vi blundade vid RUL. Vill ha den spänningen kvar....... MEN, jag tror också det påverkat lite så att det inte blivit så verkligt och därmed känns det som jag inte fattat att vi kanske borde köpa lite saker. ;) Behöver också ändra vårt boende (lätt i Sthlms innerstad...). Det påverkar också icke köpen. Dessutom är jag numera såååå trööööttt.
Ska på s k notch på måndag, så får blunda igen då. ;)