Redan, jag pumpar åt NEO fortfarande, annars hade jag inte behövt pumpa alls nu. När hon kom till sitt BF datum sög hon tag och har gjort sedan dess, skönt! Nu pumpar jag nästan alltid efter matningför att hålla produktionen uppe, det blir så att sambon kan flaska på natten eller när jag gör något, så blir det några pumpningar åt NEO däremellan.
Känner faktiskt inte av mitt snittområde så mycket som jag befarat, men stygnen under huden sticks!! Äckligt. Har inte läkt heller vid ett av stygnen, litet geggigt hål kvar. Jag är ändå lite ledsen över att jag blev så påverkad av morfinet, kunde man inte fått något alternativ? Att jag inte fick se moderkakan denna gången heller, ja, det finns mycket man kan sörja när man vet att chansen aldrig kommer tillbaka. Har precis fått återkopplingssamtal från förlossnings BM, det gav väl inte så mycket mer än att hon blev ledsen över att hon glömt visa moderkakan för mig för den hade jag så klart kunnat få sett. Hon glömmer nog aldrig det mer... Klen tröst för mig. Resten av frågorna kunde hon inte svar på.
Tänk, redan små gryn till tänder. Att de första bebisarna i tråden vips snart är året! Skulle vara kul att höra hur det går med allas små mirakel.
Köpte en dvd som heter livets mirakel, fantastiska bilder som i Lennart Nilssons bok fast filmat också. 3,5 åringen och jag tittar ihop, hon tycker det är spännande att se nu när vi pratat så mycket om detta i nio månader och har våran bebis här. Att våran bebis blev till i ett "provrör" har vi inte förklarat riktigt än men det kommer.