Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Hej woo! Om annat folk skulle styra ens liv så skulle jag inte vara där jag är idag! Det bästa som finns är att göra precis tvärt om mot vad alla säger!
Sen så ger det ju omgivningen något att prata om, vilket alltid är spännande. Man får veta saker om sig själv som man inte hade en aning om.
En lärare till mig sa när jag frågade hur gammal han var (jag bara undrade för jag försökt gissa hans ålder) att ja jag är 51 så det kanske är lite gammalt att bli pappa. Han som jag har förlorat ett barn så vi har pratat en del. Och han blev pappa i februari igen. Men sa jag till honom! Sånt ska du inte tänka på nu! Njut av ert lilla hjärta och strunta fullkomligt i vad folk tycker och tänker!
Ska alla skaffa barn mellan 20 och 30 för att följa en norm så måste man oxå ha träffat den rätta. Jag träffade min man när jag var 27. Inte hade jag en tanke på barn de första åren! Nä se nu till att få ordning på livmodern så att du kommer iväg och blir gravid! Alltid roligt att gå emot strömmen! Jag önskar dig och din respektive ett stort lycka till! Kram