• TyckOmMig

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

azurea-tänk att du redan är i v 32+2 vad härligt.

Efter att nu ha fått tidigt plus igen kan jag inte riktigt ta in att det verkligen är sant känns så ofattbart och man oroar sig för att det snart ska ta slut-jisses borde vara van men så känns det inte alls just nu väntar bara på att börja blöda-blödde redan på testdagen förra FET och lite senare vid ET första försöket.

Mammakläder-har levt kvar i en del av mina favoriter finns så slimmade modeller numera efter snittet sist jag blev aldrig riktigt vän med magen/kroppen men är nere viktmässigt till var jag ska ligga så denna graviditet undrar jag hur det kommer kännas av de känselbortfall man har från snittet-återstår att se...

• TyckOmMig
    Frk Röd skrev 2016-04-24 16:05:29 följande:

Stort grattis TyckOmMig. Känns som du i det här sammanhanget har "lätt" för att bli gravid, du blir ju gravid på de flesta försök som du gör. Visst är det väl så? Vad är hemligheten? Gör du behandling i naturlig cykel eller tar du hormoner?

Jag har ingen bakomliggande problematik förutom åldern-har egna biologiska barn sen tidigare det är väl det som skiljer sig från många av er andra otroliga kämpare.
    Min egen livshistoria skulle bli alldeles för privat och är unik/lång så där är jag noga med att hålla isär.
    Gåtan vet jag inte vad den skulle vara mer än att vara påläst veta mer än läkare och en gnutta tur!
    Självmedicinera med antibiotika innan Prednisolon och Fragmin förutom min gedigna stora vitaminhög varje dag för att vara motståndskraftig och orka lite extra!

Har idag varit på hundkurser både på fm & em!Ro för själen och bra avledning dessa oroliga ruvardagar.
    Log lite för mig själv vid FET den 14/4 då Dr Laukutins bad mig undvika att vara i kontakt med andra djur typ hundar/katter undvika lyft stora folksamlingar Kyrkans barnverksamhet och de mina allt det innefattar big No No med hans rekommendationer man han är bra väldigt bra på det hela vi kommer bra överens hela teamet koordinatorn läkaren och embryologen efter dessa år för visst är det mödosamt hela resan gång detta försök var tuffast att medicinera men enbart med progynon mådde inget vidare med östrogen den första tiden precis slutat amma men åldern spelar in för min del ville inte vänta utan gick på magkänslan kände mig fast besluten redo och det är väldigt skönt så här långt-så tacksam.
  • TyckOmMig

Frazze-tack vännen HCG blir imorgon så jag tar en dag i taget!

Såå fin RUL bilden var på ert underverk glömde av att kommentera den!Stor fin tydlig på guldklimpen!

• TyckOmMig

weeme-tack för grattis till mitt plus-sitter just nu lite nervöst och inväntar att mobilen ska ringa upp angående HCG blodprovet jag tog igår och visst är det så att nästa oro tar vid och sen nästa och nästa.

• TyckOmMig
    zaq1234 skrev 2016-04-26 15:50:33 följande:

Grattis tyckommig till plus!

Tack vännen-första HCG dag 11 igår var 196 så vi får se vad morgondagens andra blir...dock lite brun rosa i trosskyddet idag på fm kom inte längre än till testdagen förra FET då blödningarna började så man är lite nervös slutar med Fragmin Trombyl öka Magnesiumet och Utrogest.
  • TyckOmMig

Imorse kl 05 kom min tråkiga blödning som fick mig att rasa ihop-varit på Gynakuten idag bra kompetent inhyrd tillfällig fertilitetsläkare hade jag.Hinnsäck på embryo ett såg bra ut storleksmässigt andra var lite oklart och man såg var blödningen kom från.Ny tid och förhoppningsvis hjärtaktivitet om 14 dgr är ju bara i v 4+4.
    Hur har era tidiga blödningar sett ut?
    Jag kom inte ens mer än till testdag med förra FET.Nästan lika nu men denna läkare gillade inte att man blir rådd från kliniken att sluta med Fragmin Trombyl.
    Prednisolon skrev han ut mer till mig och det togs en massa prover nytt HCG CRP mitt TSH då jag känt mig varm av och till sen transfern Kliniken säger bara att det beror på progesteronet???Öka C-vitamin intaget magnesium så olika bud det är...
    Så nu vill önskar jag mig 14 dgr framflyttning gnutta tur och flyt.

• TyckOmMig

xxx4 & Frazze-tack för er omtanke just nu har jag bara att vänta in provsvaren imorgon då nytt HCG ska tas tidigt på morgonen blöder inte jättemkt men tillräckligt för att inte kunna slappna av mest konstigt är också hur olika fertilitets läkare rekommenderar och tycker om kring stödmedicinerna Fragmin var väldigt diskuterande kring igår av den inhyrda läkaren jag träffade igår han var helt chockad över att jag klarat av de två andra tvilling graviditeterna utan Fragmin han menade på att vara så pass "gammal" och propprisken var enorm he-he det anser inte Riga i mitt fall vem ska man lita på???Sen brukar inte läkare inom landstinget vara speciellt villiga att skriva ut recept när man går utomlands men hade nog lite tur och stod på mig han förespråkade ju Prednisolon även han vilket inte direkt Riga gör i första hand.

• TyckOmMig

Jag är bara jag-här har du en till som verkligen hejar på dig och hoppas det nu verkligen går hela vägen.
    Det gäller att ha skin på näsan och kunna skita i vad andra pratar tycker-du fixar det men förstår hur du menar känner.Kram från mig.

• TyckOmMig

Frazze-skönt med ännu ett bra fint UL!

Här väntar jag på mitt HCG drygt bara lite blödningar än men inte ont.

• TyckOmMig

Nu så svar på HCG dag 18 & 20 var på 2550/4890 så det blev godkänt.
    Nästa milstolpe blir då att lyckas ta sig till den 16/5 och få se bra resultat på VUL/UL.

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus