Frk Röd skrev 2016-04-24 16:05:29 följande:
Stort grattis TyckOmMig. Känns som du i det här sammanhanget har "lätt" för att bli gravid, du blir ju gravid på de flesta försök som du gör. Visst är det väl så? Vad är hemligheten? Gör du behandling i naturlig cykel eller tar du hormoner?
Jag har ingen bakomliggande problematik förutom åldern-har egna biologiska barn sen tidigare det är väl det som skiljer sig från många av er andra otroliga kämpare.
Min egen livshistoria skulle bli alldeles för privat och är unik/lång så där är jag noga med att hålla isär.
Gåtan vet jag inte vad den skulle vara mer än att vara påläst veta mer än läkare och en gnutta tur!
Självmedicinera med antibiotika innan Prednisolon och Fragmin förutom min gedigna stora vitaminhög varje dag för att vara motståndskraftig och orka lite extra!
Har idag varit på hundkurser både på fm & em!Ro för själen och bra avledning dessa oroliga ruvardagar.
Log lite för mig själv vid FET den 14/4 då Dr Laukutins bad mig undvika att vara i kontakt med andra djur typ hundar/katter undvika lyft stora folksamlingar Kyrkans barnverksamhet och de mina allt det innefattar big No No med hans rekommendationer man han är bra väldigt bra på det hela vi kommer bra överens hela teamet koordinatorn läkaren och embryologen efter dessa år för visst är det mödosamt hela resan gång detta försök var tuffast att medicinera men enbart med progynon mådde inget vidare med östrogen den första tiden precis slutat amma men åldern spelar in för min del ville inte vänta utan gick på magkänslan kände mig fast besluten redo och det är väldigt skönt så här långt-så tacksam.