Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
Bullen-vilket fint vagnhänge du har till söta Alicia.Har du gjort den själv?
Bullen-vilket fint vagnhänge du har till söta Alicia.Har du gjort den själv?
Jz så härligt! Men hörni vad tiden går fort! Först gick tiden så långsamt att ruva och vänta på td, sedan vänta på UL sedan vänta på kub.....SEN, händer det något. Så fantastiskt att vi lyckats!
Grattis JZ vad härligt att allt såg bra ut!
Hur mår du idag då Redan?
Millaq; det är hormonrelaterat. Men handledstöd minst på natten underlättar.
Skönt det funkar m amning.
Tänker på er med KS och hur jobbigt det är vägen till läkning. Och, värk ja om det går att avstå så ta emot hjälp. Såååå värt!
Swede min vän, jag kom till tårar av ditt positiva besked! Så fantastiskt! Du visar oxå att det går om vi driver våra drömmar! Välkommen!!!! Att fortsätta din resa här!
Pickande hjärta! Kub ?
Idag 25+2! Risken för TTS minskar!
Lisma välkommen och kul du vill delge och öka antalet gravida här! Hur har du mått hittills och då är det dags när som, kanske fått oxå!
Zaq- jag handlade på boop rea, kolla om de har något kvar. Super sköna m hög kvalité på kläderna! Den där datagrejen... Strunt i det. Lägg inget personligt i det. Jag hade skitsvårt att överhuvudtaget bli medlem. Så de verkar ha rejält med buggar på den där sidan. Libero har oxå startpaket. Fråga på cura oxå.
Tyckom: usch vad jobbigt för er med bråcket. Tur du är PÅ, så det händer något. Hur har du det annars? Får du sova något? När? Kram
Jag tycker vi är enastående! Vilken resa vi gör. Tur vi har varandra känner jag, att få stöta o blöta hur vi har det.
Jag var på UL kontroll igår: de mår jättebra. Är den storlek de ska vara och jämnstora. Fick vikter på dem; 870g resp 915g. Nu är risken för TTS förbi och inga op kan utföras ändå, händer det något nu blir alternativet att de får komma ut. Framöver blir det TUL var 4;e vecka om de följer förväntad vikt. Det bestäms från gång till gång. Det blir nu vanlig BM som utför dessa om inget stöter på. Lite rörigt känns det med Mvc och bm hit o dit. Såååå lättad att kommit så långt nu! Känner dem mest hela tiden.
Jag själv, trött som f.... Har kommit tillbaka. Igår sov jag 2h middag helt utslagen efter bilresa o sjukhus besök. Övrigt mår jag utmärkt. Knapra mina alvedon och har bälte o kryckor till hjälp för avlasta fogar. Har slutat med kortison oxå nu. Får tillbaka min vanliga klåda/eksem men så länge jag kan dämpa den med salva avvaktar jag att sätta in kortison på nytt.
Hur mår du ni och hur har du ni det i Uppsala ? Hjälp, kommer inte ihåg nickname nu!???? Så är det i min vardag, virrigt! Tänker på dig iallafall!
Lisma, jättegrattis! Du var ju fullgången minns jag, när du skrev... Men vad hände att du fick havsk så akut? Åkte du in själv eller ..?
Idag känner jag mig fräsch! Har varit och vaxat mig, överallt, typ! Benen ser riktigt snygga ut. Nöjd!
Milla: vad fint det låter med alla barn o bebis som tar så långa nattpauser!
Lisma: återigen grattis, tänker att det var verkligen rätt tid rätt plats!