Redan47's samlade pärlor-resan efter plus
MillaQ, Det har inte varit så så länge, dessa evighetskvällar, förut så var det ammning i 10 min sedan somnade hon i 10 min o sedan amning igen, men hon var ju nöjd då, nu är det jobbigt då hon ändå inte är nöjd, men igår sov hon mer eller mindre hela dagen, så då var kvällen lugnare och natten således jobbigare med 3 amningar ,som sagt jag har inte en stadig rutin ännu Kunde ju i alla fall gå på ikea i lugn o ro på dagen, så det var ju positivt!
Hur mår du nu i kroppen o handleder?
Eftersom gunga är ngt lilltjejen gillar, det är så tungt att stå med insatsen till vagnen, så jag började kolla på babygungor, är det ngn av er som har erfarenhet av detta? är det bara en onödig pryl? för och nackdelar?
Redan, vilka bra värden du hade på din senaste mvc koll. Nej jag brukar inte sova på dagen, den tid som hon sover är det så enormt mkt jag vill hinna med, först är det en dusch..känns som man har mjölk o kräks överallt I och med att nätterna är helt ok, så är jag inte så trött på dagarna, så det funkar.Ser till att alltid gå en promenad med då jag förutom all nyttig mat vräker i mig godsaker..ngt jag måste sluta med, har bara lyckats 2 dagar hålla mig utan sedan hon kom för ca 40 dagar sen...
Håller tummarna för dig Kristin, du ska se att det går bra, det är så många som har beskrivit det som du gör o att allt är bra!