• JZ79

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

En liten kort uppdatering innan det är dags att sova. Var hos Bm idag och allt ser bra ut v 24(23+5)

Hjärtslag/min 144

Bltr 120/80 (äntligen blivit högre, mådde riktigt dåligt när det sjönk efter nya migränmedicinen.

SF mått 27 cm ( första gången magen mätte, lite över kurvan BM tror det blir en stor bebis..vi har ju ingen aning om donatorernas födelsevikt. Viktskattning kommer göras i v32 när det är dags för tillväxtultraljud)

Hb 124

Glukos 4,2

Vikt +4,3 (gått ner lite, men det va ok eftersom jag har lite att "ta av"

• JZ79
    Milla, tänker på dig och hoppas allt går bra. Vila, sluta med blodförtunnande och C-vitamin är mitt tips. Jag blödde också i början av min graviditet, men Pyret lever i magen. Blödningarna slutade inte helt förrän efter v 15-16 nånting. Efter min andra jättestora blödning fick jag sluta helt med blodförtunnande, innan dess skulle jag bara hålla upp tillfälligt med Trombyl och Clexane. Håller tummarna för dig!! Kram
  • JZ79

Milla2016, å vilken lättnad!!

Blingbling, härligt att allt går som det ska!!

Kristin, grattis till lyckat vul!!

Redan, skönt att alla prover ser bra ut. Spännande att planera förlossning snart...inte lång tid kvar nu!!

HRE, bra att de har stenkoll på dig och barnen.

• JZ79
    Frk Röd, jobbigt med blodtrycket. Jag har ju också ungefär så lågt pga medicineringen mot migrän. Haft hjärtklappning till och från hela graviditeten. Det är lite mer nu när blodtrycket är lägre.. Fått samma svar att det är vanligt med hjärtklappning. Om du är orolig/eller blir värre tycker jag du ska göra ekg.
    Så roligt att läsa om hur det går för dig eftersom vi ligger så lika Solig Jag är i v 26 (25+3) nu.
  • JZ79
    Frazze, välkommen!! Beklagar att ni tidigare förlorat ett barn Hjärta Håller tummarna att allt går väl denna gång. Jag hade blödningar mer eller mindre från v 6 till v 15-17 nånting. Väldigt vanligt med blödningar vid äd. Fick göra uppehåll med Trombyl och Fragmin i perioder, till slut satte de ut båda medicinerna eftersom jag blödde så mycket.

Weeme, min bebis busade också så med oss. Kände verkligen ingenting helt plötsligt men väl inte på sjukhuset så sprattlade Pyret som bara den Skrattande fast jag kände inget då heller. Skönt att kunna kolla allt är ok iaf. Har de inte sett innan att livmoderkakan legat så långt ner? Min ligger långt ner, men inte för mycket..de trodde att den snarare skulle flyttas uppåt i takt med att Pyret växer. Får se vad de säger vid TUL v 32.
  • JZ79

Redan, såg du frågat mig hur det går för några dagar sedan.. Haft fullt upp då en av våra älskade katter blev hastigt sjuk och han fick tyvärr somna in häromdagen. Kära nån vad tufft det är

Har

• JZ79

Äsch, råkade skicka..

Har iaf hunnit med ännu ett besök hos Bm.

Bltr: 120/80

SF: 29

Hjärtslag/min: 148

Vikt: +4,4kg

Hb: 121

Glukos: 4,7

Urinsticka: ua

Idag är jag i v 27 (26+1), tiden går fort nu!!

Kram till er som kämpar med blödningar och oro..Håller mina tummar!

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus