• TyckOmMig

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Redan-5 veckor oj tänk vad tiden gått fort!
    Snart så har du småflickorna ute live!
    Det där med vätska i benen fötterna känner väl igen mig...högläge hjälper och du verkar verkligen vara duktig på att rå om dig själv...jag hade fullt upp denna sista tvilling graviditet med de två andra tvillingarna men skulle gärna gjort om det ändå för jag är så glad över syskonen till dom värt allt!

• TyckOmMig
    swede skrev 2015-10-08 12:47:50 följande:

Tyckommig, tycker du är fantastisk med alla dina tvillingar :) Ville bara säga det!!

Fina du tack!
  • TyckOmMig

HRE-sänder mina varmaste lyckönskningar till dig det kan vända fort men i Lund är du i goda händer(min hemstad)!Hoppas du orkar uppdaterar sen-ska tänka på dig lite extra.

• TyckOmMig

HRE-den sprutan minns jag med...
    Än en gång lycka till imorgon.
    Du får gärna ha kontakt med mig privat om du undrar ngt angående tvillingarna framöver såklart allt annat också jag har ju liiite vana av mina tre tvillingpar.Bor du långt ifrån Lund?Kanske vi kunde ses live framöver om du hade velat?Hoppas du kan sova lite inatt sista natten med bebisarna i magen-kram vännen.

• TyckOmMig

HRE-stort grattis till tvillingarna-fina namn du valt!Trött ont efter snittet antar jag men försök ögon njut av de små och återhämta dig succesivt då barnsköterskorna på NEO kan avlasta dig med sondningen den första tiden.

• TyckOmMig
    Redan47 skrev 2015-10-18 11:58:17 följande:

Härligt stt det gått bra HRE! Grattis äntligen i hamn efter lång resa. Vila ut!

Ego; igår kl1730 vattenavgång, klar o fin, ambulans trp till förlossning. Efter en natt nu med värkar o högre blodtryck är det bestämt att ta ut dem idag. Dag hit el dit spelar ingem roll menar läkarna här, men nu dagtid full bemanning inte inatt..., så efter kl 14 när Jag ses som fastande igen blir det snitt'. Vi väntas på nu,
    Herregud vilka snabba förändringar! Vi hörs kram på er alla.

Redan-åh vännen nu så får du äntligen se dina/era småflickor live hoppas allt går bra.
    Tänker på dig mycket och hoppas på uppdatering även från dig senare.
    Hoppas jag kan finnas till hjälp med råd även för dig när du vill/behöver angående tvillingar!
  • TyckOmMig

Redan-väntar så på din uppdatering-tänker på dig massor.Hoppas allt är så bra det kan och att ni bara inte har tid som innan.

• TyckOmMig
    Redan47 skrev 2015-10-22 10:41:07 följande:

Nu trött igen. Skrivit till er igår men det kom tydligen inte upp..... Typiskt.

Skriver senare. Lever o barnen mår mkt bra.

Åh vännen så skönt få någon rad av dig gott tecken!
  • TyckOmMig
    swede skrev 2015-10-25 10:26:02 följande:

Ego: Jag var på RUL i veckan (mitt andra), även denna gång var det svårt att kunna se. Läkaren förklarade att det kunde bero på två saker; dels att jag har lite fostervatten (kunde bero på min ålder) och dels för att jag har moderkakan i framvägg. MEN det man kunde se, var att det troligen blir en liten pojke! De flesta får med sig söta små bilder på sina barn i magen, medan jag fick med en bild på ett könsorgan... :)

Jag går in i vecka 22 imorgon och väntar spänt på att jag ska börja känna någonting.

Stor kram till er alla, speciellt till er som har det lite tyngre just nu!

Grattis till en liten gosse i gravidmagen!
    Lite synd med UL bilderna här har jag ju i princip tapetserat väggarna med mina bägge twins par!
Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus