• Redan47

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

Frk Röd skrev 2015-06-03 20:35:07 följande:

Funkar familjelivsappen för er? Den har krånglat för mig i flera dagar. Kan läsa inlägg men inte skriva.

Tog nytt progesteronprov igår på eget bevåg bara för att kolla att värdet låg stabilit och tur var väl det för nu har det sjunkit och ligger lågt igen (49). Ska öka med två Utrogestan oralt till natten igen. Tog även nytt Hcg och det var nu uppe i 82080. Undrar hur många som finns där inne. Ultraljud 17 juni.

jag gjorde så oxå. kollade mina värden, och justerade utrogestan till natten. Hcg går ju fort upp, hur många dagar efter transfer är det senastehcg? Har för mig du hade rätt höga redan i början...klart det kan va två....se på mig, det var ju två! 

APPEN FUNKAR INTE!!! är så jävla irriterad.... läser men kan inte svara. jag vet inte hur många inlägg jag skrivit som inte kommer upp, bara försvinner. Jag sitter sällan med datorn. Har någon av er klagat hos FL. Jag ska göra det nu! Jag har även tagit bort appar och installerat på nytt, funkar inte heller. BUGG app. 
  • Redan47

Blomman, jag tänker för mg själv... hur ska de kunna "tvinga" någon till något? De kan ju råda. Jag menar om de planerar intider, så är det väl bara att säga jag kommer inte. Och vänta hemma tills värkar börjar...Är det någon särskild anledning? Är ditt barn väldigt stort? Har du problem med blodtrycket? Låter helt hysteriskt. Om du o bebis mår bra, är det väl bara att gilla läget....Skål

• Redan47

HRE, sluta omg med östrogen. det är inte bra för bebisarna. det går över placentan. AV samma anledning som vi inte ska ta östrogen i någon form under amning.
    Jag har ont i huvudet nu o då,kan inte säga om det blev mer i samband med avslut m medicin. Har bara klart för mig att det är vanligt o okey med huvudvärk. Generellt mådde jag mkt bättre psyk när jag slutade med östrogenet. Nu tar jag bara en utropets 200mg till natten. Ska så göra någon vecka till. För det var bra för något, som jag inte kommer ihåg, min Dr sa på spec mvc. Jag är jätte trött jämt. Flåsig, speciellt på morgon o fm slår hjärtat mer och det blir jobbigt att andas. Men det ska visst va så... Ökad blodmängd o hjärtats volym. 

MISSNe, nu är du oxå på G. Härligt. Jag tyckte det var en lång väntan till inskrivning o KUB och hade ett privat VUL inbokat veckan innan MVC. Tvivlade om jag verkligen var gravid....

• Redan47
    Redan47 skrev 2015-06-11 15:05:39 följande:

Prova skriva i appen...

Funkar !!!!! Jag mailade support.
    Hej allesamman! Vad häröigt blomman, du blir först ut nu, det kommer gå utmärkt. Gott att du mår bra.
    SL krämpor som stör natten är verkligen tärande, hoppas du får fortsatt lindring med behandling!
    Milla ser du fått svar ang tsh.
    Vi har varit på kontroll idag igen. De mår bra, lika stora, deras hjärtan, magsäck , urinblåsor funkar utmärkt , cirkulation navelsträngarna 3 artärer. Ingen TTTS So far, puh! Har känt lite ängslan... Nästa vecka läk kontroll på mig, uppföljning tsh. T4 förhöjt. Jag mår bättre om än trött. Vilopuls hög o okey att det är så. Mer blod i systemet! Känner av en bebis på Hö sida. Spec när Jag sätter mig i bilen. Idag tror jag det är 15+5. Ni ska få en bild blivit stor....!
  • Redan47

Ja jag ska äta trombyl ca 37, tror jag han sa. Fragmin ända fram.... S det ser ut idag.

• Redan47

Tack ananda, trevligt att du hittat hit!!! Vi är ju några omöjliga fall som faktiskt lyckats, insup hopp! Det ska gå, har jag sagt varje transfer, det gjorde det ju, 10e ggn!

• Redan47

Du får en hel hoper med blommor o varma kramar! Ja visst är det så, vi behöver stå på oss o söka kunskap o dela den mellan oss så blir vi starkare! Ännu en bebis till peny! <3

• Redan47

Zaq, va skönt det skrider framåt enligt plan! När skulle du BFa?
    tyckommig, ja jag beundrar att du orkat med hela familjen under grav. Framför allt småttingarna. Fattar inte vad fort det gott.

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus