• Sthlmsthlm

Redan47's samlade pärlor-resan efter plus

supertjejen skrev 2017-03-01 13:17:52 följande:

Äggdonation med ganska standard tror jag hos Serum. Väldigt nöjd eg utom med det sista så klart. Fattar inte, hört att när man väl sett hjärtat... men det är väl inte så, dessutom är det ju klart många som stannar av ändå, även om de flesta klarar sig. Detta är enda gången som det gått till hjärtslag utom vår dotter, men haft minst fyra plus.

Kan rekommendera att göra PGS. Vi hade fem fina blastocyster vid ÄD, men PGS visade att endast tre av dem hade normal kromosomuppsättning. Hade vi satt in någon av de två hade de sannolikt inte klarat sig.

Stor kram till dig och lycka till med nya tag
  • Sthlmsthlm

Hej alla!
    Jag har en dotter 8 veckor efter ÄD på AVA Riga. Sitter med papper om faderskapsutredning och där ska man kryssa i "Om barnet avlats genom assisterad befruktning: Samtycket tik den assisterade befruktningen är styrkt JA/ NEJ".

Jag har för mig att ha hört att man inte ska kryssa i "JA" därför att de då kan bli problem. Samtycket är visserligen styrkt, både jag och min sambo skrev ju på papper inför ÄD (var 17 är dessa papper nu?! hjälp!)

Hur har ni gjort??

Svar på tråden Redan47's samlade pärlor-resan efter plus