Tjocka/mulliga tjejer
Runda mammor har mjukare famn konstaterade en liten tös
Runda mammor har mjukare famn konstaterade en liten tös
Lalola helt godkänt!
Kunskapen om kroppens vikt och hälsa har revideras.
Idag är en hälsosam och frisk kropp som förespråkas en kropp som inte släpar och bär på onödiga kg, av fett.
Det är tur att synen på en hälsosam kropp är en kropp utan onödiga kg fet !!
Jag vet jag har tappat 128 kg
Hej fjärilvingad, jag ser ut som dig med mer muskler upptill men väger hela 94 kg. Jag bantar. Vad väger du? Jag tycker du ser rätt bra ut.
Jag har inte heller våg men då är det alltså sant som alla träningsmänniskor säger om mig, ds att jag ser ut att väga 75-80. Jag kan säga att jag besökte en mycket smal läkare när jag vägde 84 kg och hon sa att jag var väldigt vältränad och hälsosam och behövde inte alls banta. Däremot innan jag började träna och vägde 72 kg hade jag endel fett och på tok för lite muskler och smärtor här och var. Nu testar jag lätt träning och mindre mat, få se vart det leder.
Vet du Anton, jag har en bekant som är 60 år och har en likadan kropp som din + mycket hår på huvudet.Han har en fb profil där han står på en strand i chockrosa pyttesmå simbyxor. Fånigt men han får "kommentarer" av kvinnor jämt. Samtidigt läser man om 20 åringar som aldrig skulle tända på en 50 åring. Vad vet de om vissa 50 åringar egentligen?
Hahaha ibland får man sig ett gott skratt, jag lade upp en bild på mig själv på facebook i svarta mjukisbyxor och svart skjorta och min mamma kommenterar- där var du smal. Jag har gått ner ca ett kilo, väger alltså 94. Var den tagen nu? Ja svarar jag, jaha jag trodde det var länge sedan. Lite mer bantningsmotivation, tack mamma.
While my guitar weeps
Jag köpte nyligen en XL storlek sommarklänning för att få plats med brösten men L passade bättre för resten av kroppen.
Allvarligt? Skriver du fel? Jag har stl 34-36 på överkroppen, 36-38 på underkroppen, och jag är 174 och väger 63-64.