• figge76
    Anonym (Bbwyesindeed) skrev 2015-04-07 23:46:16 följande:

Har aldrig haft problem att få män, tjocka/smala långa/korta snygga/fula, en jävla massa killar tänder på mig fast ja är 178 å väger ca 115 kg. Det handlar om självförtroende, i own my body - jag trivs i mig själv å då gillar killarna en. Självklart inte alla killar men absolut inte svårt att få uppmärksamhet

Touche'
  • figge76
    Anonym (alla) skrev 2015-04-08 00:02:36 följande:

Så om man har mage, hängbröst och lite bristningar så räcker inte det? Hon var större än typ alla hennes vänner...

Men ok. Vart går gränsen då?

Tycker att det ligger runt ett exempel 162 75kg+
  • figge76
    Fjäril Vingad skrev 2015-04-08 11:20:50 följande:

Mina män älskar mig för den jag är, inombords. Att jag har extrakilon stör dem inte. Men det är inte pga mina extrakilon de är ihop med mig, liksom.

Kruxet är att vara bekväm med sig själv, oavsett vad andra tycker. För tycker gör folk. Både positivt och negativt.

Strunta i surpruttarna och var dig själv. Sånt är attraktivt.

Killar som dissar en pga antal kilon vill man ju ändå inte ha. Är det inte det inre som är viktigast!

• figge76
    Fjäril Vingad skrev 2015-04-08 11:20:50 följande:

Mina män älskar mig för den jag är, inombords. Att jag har extrakilon stör dem inte. Men det är inte pga mina extrakilon de är ihop med mig, liksom.

Kruxet är att vara bekväm med sig själv, oavsett vad andra tycker. För tycker gör folk. Både positivt och negativt.

Strunta i surpruttarna och var dig själv. Sånt är attraktivt.

Killar som dissar en pga antal kilon vill man ju ändå inte ha. Är det inte det inre som är viktigast!

Mycket bra skrivit fjäril. Sant med
  • figge76
    Anonym (fet med midja) skrev 2015-04-09 06:38:38 följande:
    Jag håller med dig om din definition av mullig och tycker också att det är synd att folk kallar sig mulliga när de är tjocka. Jag är tjock och glad med det, men eftersom alla andra tjocka kallar sig mulliga så tvingas jag in i att definieras som mullig för folk protesterar när jag säger att jag är tjock då de tror jag menar det som något negativt. Däremot kan man mycket väl vara kurvig OCH tjock (eller ha fetma) så att feta människor alltid saknar midja och har en massa bilringar är bullshit!
    Tyckte det var en riktigt vacker bild på dig
Svar på tråden Tjocka/mulliga tjejer