Tjocka/mulliga tjejer
Hej lalola
Hej lalola
Har aldrig haft problem att få män, tjocka/smala långa/korta snygga/fula, en jävla massa killar tänder på mig fast ja är 178 å väger ca 115 kg. Det handlar om självförtroende, i own my body - jag trivs i mig själv å då gillar killarna en. Självklart inte alla killar men absolut inte svårt att få uppmärksamhet
;)
Har hellre sex med en BBW än ett benrangel
;)
Så om man har mage, hängbröst och lite bristningar så räcker inte det? Hon var större än typ alla hennes vänner...
Men ok. Vart går gränsen då?
Mina män älskar mig för den jag är, inombords. Att jag har extrakilon stör dem inte. Men det är inte pga mina extrakilon de är ihop med mig, liksom.
Kruxet är att vara bekväm med sig själv, oavsett vad andra tycker. För tycker gör folk. Både positivt och negativt.
Strunta i surpruttarna och var dig själv. Sånt är attraktivt.
Killar som dissar en pga antal kilon vill man ju ändå inte ha. Är det inte det inre som är viktigast!
Mina män älskar mig för den jag är, inombords. Att jag har extrakilon stör dem inte. Men det är inte pga mina extrakilon de är ihop med mig, liksom.
Kruxet är att vara bekväm med sig själv, oavsett vad andra tycker. För tycker gör folk. Både positivt och negativt.
Strunta i surpruttarna och var dig själv. Sånt är attraktivt.
Killar som dissar en pga antal kilon vill man ju ändå inte ha. Är det inte det inre som är viktigast!