• LaLola

Tjocka/mulliga tjejer

Såklart finns det såna män.

Att jag sen har svårt att förstå hur nån kan gilla min kropp är ju en helt annan sak....

• LaLola
    Anonym (alla) skrev 2015-04-07 23:25:02 följande:

Alla som är hälsosamma i vikten är härliga. Var med en tjej på 65 kilo till sina 162cm innan. Jättefin. Är med en tjej på 52kg nu till sina 167cm. Jättefin!

Vad har det med BBW-tjejer att göra?
  • LaLola
    Anonym (alla) skrev 2015-04-07 23:32:29 följande:
    BBW vet jag inte vad det är. NEJ jag tänker inte googla. Men jag menar att min tidigare var åt det större hållet men superfin i kroppen ändå.
    Men du läste ju rubriken o borde ha hajat vad tråden handlar om.....
  • LaLola
    Anonym (alla) skrev 2015-04-07 23:36:49 följande:
    Ja? och mitt ex var stor men jag ville ha henne ändå..Vad är det du inte fattar?
    Stor? Hennes BMI visade normalvikt för hennes längd....
  • LaLola
    Anonym (alla) skrev 2015-04-07 23:39:21 följande:
    Hon var åt det större hållet...
    Okej.......
  • LaLola
    haveyouseenalittlegirl skrev 2015-04-07 23:41:37 följande:
    Kanske mera att 65 kg till 162 cm inte allts är tjock/bbw. Lite som att säga "ja jag gillar små bröst mitt ex hade 75D"- makes no sense
    Precis.
  • LaLola
    Anonym (alla) skrev 2015-04-08 00:17:02 följande:
    Normaltvigt  var det inte heller. En gråzon kanske.
    Enligt BMI så var hon normalviktig med de måtten. Men hon kanske ljög om sin vikt o faktiskt vägde mer än hon sa.
  • LaLola
    Anonym (tänk lite) skrev 2015-04-08 06:58:57 följande:

Jaaaa...

Ännu en hyllningstråd för fetma. Precis vad det allt fetare svenska folket behöver!

Märkligt att du ser tråden så.....
  • LaLola
    Anonym (tänk lite) skrev 2015-04-08 07:24:11 följande:

Det blir ju likadant var enda gång någon (framförallt kvinnor) beklagar sig för sin övervikt här på FL. Direkt är det ett helt gäng (framförallt män) som måste påtala hur fantastiskt underbart vackert det är med feta personer. Och sedan är hyllningslavinen igång igen. Och gud nåde den som har en annan åsikt, eller vågar påtalar de medicinska problemen med övervikt.

Jamen...är det fel att tala om att man gillar något? Då får ingen skriva att de gillar smala eller normalviktiga tjejer heller då? Eller är det extra hemskt för att det gäller just överviktiga människor?
    Ska vi skämmas för de vi är och gömma oss tills vi blivit normalviktiga och därmed accepterade i allas ögon?

Det är liksom ingen nyhet heller att det inte är sunt att väga för mycket. Det behöver ingen "vänlig" person upplysa om.
  • LaLola
    haveyouseenalittlegirl skrev 2015-04-08 07:36:42 följande:
    Jag ser det logiska i att klaga på tjocka människor - det är ju ohälsosamt.
    Och jag ser inte det logiska iom att överviktiga människor inte är mer dumma i huvudet än andra o därmed inte behöver bli upplysta.....
Svar på tråden Tjocka/mulliga tjejer