Tjocka/mulliga tjejer
Jag älskar min kvinna men älskar inte hennes mulliga kropp.. Drömmer många ggr bort mig med en runk och porrfilm på en smal fin tjej...
Jag älskar min kvinna men älskar inte hennes mulliga kropp.. Drömmer många ggr bort mig med en runk och porrfilm på en smal fin tjej...
Varför måste tjejer alltid rättfärdiga sitt misslyckande, sitt fetma?? Vill ni verkligen ljuga för er själva?
Ex. Mulliga tjejer har finare kurvor, killar älskar min fetma, feta är sköna att krama, smala tjejer är inte snygga ser ut som skelett, feta tjejer har större bröst och det gillar ju killar, jag är fet och självständig, jag är fet och kan få hur många killar jag vill, jag är mullig och är bäst blablablabla
som upplysning kan jag berätta att det ständiga idealet Marilyn Monroe var en dagens 42:a i storlek...
är det nån som uppfattar henne som ett fetto? Väldigt få skulle jag tro... Likaså den yppiga sexbomben Anita Ekberg som badade i fontana di trevi i filmen Det ljuva livet var i samma storlek som Marilyn. Inte heller hon ses som någon fettblobba.
Jag blir faktiskt fantastiskt lessen att så många killar anser att en normalviktig kvinna är ett "fetto"..
Och varför är de flestas ideal både bland tjejer o killar en underviktig tjej typ Victoria Beckham? Lägg dock märke till att hon får gärna har stora bröst... det är tyvärr inte så troligt att en väldigt smal o nätt tjej har naturligt stora bröst. Biologi vet ni... gener..
Den perfekta kroppen enligt mig: