BIM maj 2015
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
En fortsättningstråd för oss som inte plussade i april, och har nytt BIM i maj.
Jag sitter o väntar på denna jäkla ÄL som inte vill släppa. Har testat sen i månades och visst lite stegring är där på stickorna men för Sören det ska ju vara nu till helgen.( använder dock de billiga stickorna) Äh vi kör på varje dag nu i allafall fram till den 28e sen varannan dag.
Jag är väldigt känslig i det området och brukar känna minsta lilla. Och jäklar vad det sticker i äggstockarna. Kan även känna lite hugg om dagen. Aldrig kännt så, hoppas på att det inte är inbillning :p
Får fortfarande glad gubbe på äl testet dag 5 idag... Betyder det att ägget inte släpper?
Men alltså trodde ägget släppte igår???
Så här har min stegring sett ut nu.. Hade äl smärta den 24-25 så ägget släppte då på mig. Hade temphöjning till igår. Sen har jag haft positiva två mornar på raken. Hade visserligen svagt streck på cb igår, men borde varit spök om inte min kropp fått helt fnatt efter mf och släppte ägg även den 15/4 då jag även hade symtom på ägglossning och stegring den 14e på ältest....?
Så här har min stegring sett ut nu.. Hade äl smärta den 24-25 så ägget släppte då på mig. Hade temphöjning till igår. Sen har jag haft positiva två mornar på raken. Hade visserligen svagt streck på cb igår, men borde varit spök om inte min kropp fått helt fnatt efter mf och släppte ägg även den 15/4 då jag även hade symtom på ägglossning och stegring den 14e på ältest....?
Hur går det för dig nu? Känner du något fortfarande?
Jag är så extremt kissnödig hela tiden nu. Jag brukar kissa 3-4 gånger på en dag. Jag kissar hela tiden nu, 4 gånger idag. Vaknar 1-2 gånger på nätterna och behöver gå och kissa, brukar inte vara så heller. Fortfarande lite molvärk långt ner i magen och gasig. Ringde vårdcentralen och ska dit senare idag för att utesluta UVI.
Jag har UVI jätteofta, men det här är inte de vanliga symptomen, det känns inte som någon trycker in en kniv efter jag varit på toa, jag har inte ont i underlivet och urinen är inte mörk och luktar illa. Det är så min UVI ser ut vanligtvis, men inte nu. Spännande det här..
BIM på lördag och släkten pratar om en resa till sälen över jul som vi helst skulle bokat igår, men det är ju inte så bra idé att åka upp dit 1-2 veckor innan BF, haha. Vi vill inte berätta något ännu heller, men är testet positivt i helgen måste vi berätta även om det är tidigt.
Hoppar in här! Tanken var att vi skulle börja med en trea i juli men gifte oss i lördags och på natten så blev vi visst lite sugna på att tjuvstarta haha. Är ganska oregelbunden men brukar känna av min ägglossning, dock inte så mycket denna månad men enligt appen var den igår. Bim blir runt den 10: e maj