Giacomo skrev 2015-04-06 15:42:52 följande:
Beror på din personlighet också, men jag tycker alltid att mönstrat istället för bara enfärgat är ursnyggt och alltid lika helrätt på både gravida och nyblivna mammor. Det är något extra värmande och statuerande med stormönstrat eller s.k konstklädesmönster, de där man hittar i de alldeles för dyra butikerna. Men ett sådant plagg kan göra susen och stilla den inre glädjen du har! det kan vara värt...
Kan vara värt att också hålla sig till det "normala utbudet" , men nu känner jag mig mammig och fingerpekande, uups.
Ett bra val är också aquafärger och då väljer du ju själv om du vill dra mot den grönare färgskalan och mot moss oliv och jordnära eller, mot havstonen mot det mer svalkande krispigare fräschören och med lime.
Men acqua är ju såå rätt, alltid! På alla, ljusa som mörka mammor och extra fint till mulliga sådana!! Det förstärke mulligheten till en särskild sorts värme som tar udden av de ytliga dömande över kroppsformen, som är en total bisak tycker jag.
Så när du ska träna-bort, tänk då på att inte träna bort mamman i dig på kuppen, utan bejaka mammegoset som är menat att inte ratas under vilka premisser som helst. Man ska leva och man ska njuta men samtidigt ha ett getöga på vikten så klart, så inte lederna förslits och så... men att det dräller av ursnygga plagg det gör det!!
Handlar enbart om plånboken, inget mer än så! Akvafärger och stormönstrat finns att inhämta för både den med lågbudget som den med mer unlimited crazy-priset-spelar-ingen-roll människan.
Är man sprudlande av sig inför vår sommar, tar man mer tokiga snabba impulsköp som råkar gälla för säsongen, men är du lite balanserad, skulle jag råda dig att förhålla dig till en mer mogen stil och isf läga det sprudlande krutet på enstaka accessoarer - så blir det lite hållbart också mot sensommaren och hösten.
Aqua och brungrått mullvadsfärgat eller beige benvitt, är skitsnyggt ihop, en bra balans med glädje och allvar i ett.
tack för tipset! Fick massa bra inspirstion, har faktiskt inte vågat använda så mycket stora mönster med risk för att se tantig ut fast jag gillar det. :) tror jag ska satsa på att köpa några fina men bekväma klänningar också eftersom jag trivs bättre i klänning än byxor, speciellt under den varmare delen av året :)