• Antligen1

Ensamma kvinnor ska få bli mammor !!!

Håller tummarna för detta.

• Antligen1

Jag har längtat och längtar fortfarande och vi som längtar kommer göra det ändå, oavsett om vi får i Sverige eller ej.

I en artikel i DN kallas vi för de ofrivilliga revolutionärerna. Det stämmer bra! Vi blir stämplade som revolutionärerna när allt vi vill är att ha möjligheten att älska ett barn, ge kärlek och ha en familj.

Jag älskar män också, har god relation med mina föräldrar, trygg uppväxt och vill gärna träffa någon men har av olika anledningar inte träffat rätt. Män har möjligheten att vara fertila en längre tid än kvinnor.

• Antligen1

Det har inte kvinnor. Kvinnor har möjlighet att föda barn. Jag råkar vara kvinna. Det betyder att jag endast har ett begränsat antal fertila år. Om jag var man skulle jag ha mer tid till förfogande att träffa rätt. Nu har jag inte det. Kvinnor och män är biologiskt olika och det ger upphov till olika förutsättningar i barnalstrande, inte svårare än så.

Om jag var man skulle jag inte behöva göra detta. Nu är jag kvinna.

• Antligen1

Som sagt, jag tror de flesta som gör detta gör det pga tidspress, den tidspress som män inte har på samma sätt. Jag vill träffa en man och leva med en man i mitt liv, jag bara vänder om på ordningen lite, barn före man istället för tvärtom. Jag vill inte göra anarki, bara skapa lycka i mitt liv. Vet inte vad anarki har med saken att göra.

Jag är en helt vanlig tjej, The girl next door, som vill älska och leva ett så gott liv som möjligt som alla andra. Vet inte vad som är så upprörande med det egentligen.

Svar på tråden Ensamma kvinnor ska få bli mammor !!!