Inlägg från: Anonym (Vill inte mer) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Vill inte mer)

Jag har förlorat mitt barn och nu vill jag inte leva längre...

Ja, som rubriken lyder, jag vill inte leva längre utan mitt barn.
    Mitt barn har flytta till den andra föräldern och jag är helt förstörd. Jag överväger helt ärligt att ta mitt liv, jag ser ingen annan utväg.
    Men hur gör man? Och hur vågar man?

• Svar på tråden Jag har förlorat mitt barn och nu vill jag inte leva längre...
  • Anonym (Vill inte mer)

För att jag inte orkar mer nu. Jag har levt för mitt barn i flera år och nu kommer jag knappt att få träffa barnet. Jag orkar inte fortsätta.

• Anonym (Vill inte mer)

Det är klart att jag fattar att det kommer att påverka mitt barn, men jag orkar inte längre.

Jag har kämpat så himla länge men nu när jag fick det här beskedet så blev det knock out.

Jag klarar inte mer nu.

• Anonym (Vill inte mer)

Precis allt i mitt liv är bara skit, det enda jag har levt för och som har hindrat mig från att ta mitt liv är mitt barn.

Hade jag inte haft mitt barn så hade jag tagit livet av mig för flera år sedan.

Och nu när jag har förlorat mitt barn så finns det ju inget kvar att leva för.

• Anonym (Vill inte mer)

Ja, mitt liv hänger på barnets. Helt enkelt för barnet är det ENDA jag har som är värt att fortsätta leva för och ENDA orsaken till att jag inte har tagit mitt liv tidigare.

Jag har naturligtvis inte visat för barnet att det är så, så jag har inte lagt något ansvar på barnet.

Men jag orkar inte mer nu, jag hatar mitt liv, jag hatar mig själv och jag får bara skit på skit hela tiden.

Jag ser ingen annan utväg för det är det enda jag kan påverka.

Svar på tråden Jag har förlorat mitt barn och nu vill jag inte leva längre...