När jag ser mig i spegeln då jag har string på mig, så får jag motvilligt erkänna att jag sällan tycker jag ser snygg ut.. Jag tränar på gym, mycket rumpövningar blir det förstås och jag har en ganska snygg och vältränad häck, för att vara 43 bast, och jag har faktiskt för det mesta string på mig, ja även när jag tränar under mina tajts, på jobbet under mina vita lättgenomskinliga byxor då jag jobbar på sjukhus, och hör och häpna även när jag ligger och solar på badstranden!
Men jag älskar att ha på mig string. Det gör jag och jag skäms inte! Blir faktiskt lite småkåt av att bära string. Det kallas fetisch tydligen. Men det kanske är för att jag är heterosexuell som jag inte tycker det ser snyggt ut på killar. I mina ögon är det kvinnans rumpa som är gjord för string, inte mannens. Och min självbild har en feminin sida då jag ofta önskar jag hade varit född till kvinna, och kanske därför blir jag alltid lite negativt överraskad när jag ser min rumpa i spegeln, för att den kanske inte ser tillräckligt feminin ut när stringen skär mellan skinkorna. Men jag kommer inte att sluta bära string, oavsett om det passar mig eller ej. Det har jag gjort nu i 25 år. Jag vill se ut som jag vill. Och de som skulle tycka det är äckligt att se min stringrumpa, behöver inte känna sig tvungna att kyssa den, utan bara titta bort ;)