Inlägg från: Emzaan |Visa alla inlägg
  • Emzaan

Nu gör vi en* SLADDIS*

Hänger på denna tråd, har två barn sedan tidigare 10 och 6 år. Har längtat i flera år efter en till . och äntligen är maken också redo. Slutade med pillret 19 april och har inte fått nån mens ännu, brukar komma direkt om jag missar ett piller. Nu går jag och känner efter och undrar även om dt bara gått två vekckor. Vill bli gravid snabbt,,, väntat så länge... Kan inte sluta tänka på bebisar, kollar redan barnvagnar .. Känns som jsg blir helt uppslukad av bebisnlängtan.. Nån mer??

• Emzaan

Jag visar inte min besatthet heller, men det är svårt att inte visa, hoppas det lägger sig när man väl plussat. Just nu tänker jag på gaviditet och barn flera gånger om dagen och det är lite distraherande att vara så uppslukad.

• Emzaan

Gratts till alla pluss

jag slutade med piller 19 april ocj ingen mens har syns till, har hoppats på att det beror på bebis( har blivit gravid supersnabbt tidigar, men det var ju ett antal år sedan ) nu börjar jag misströsta och förlika mig med att det kanske tar ett tag för kroppen att komma igång,, men man vet ju alldrig, så länge mensen uteblir så lär jag nog testa varje vecka,, man vet ju aldrig

Svar på tråden Nu gör vi en* SLADDIS*