Zesssan skrev 2015-03-22 22:32:18 följande:
Wow härligt. Hur känner du när det gäller åldersskillnaderna då? och är du sugen på en son denna gången ?
Jag tänker att det kommer bli lättare med bara 1 bäbis denna gång, fick ju andra barnet tätt efter första. Mina tjejer är så stora att dem kan vara med på ett helt annat sätt än när mindre barn får syskon. Min man är sugen på en son men för mig är det inte alls någon speciell längtan. Jag längtar efter bäbis.
Barnen har tjatar om lillebror och dem säger att dem kommer att hjälpa till. Jag tror att det är barnens önskan om lillebror som till slut fick min man att känna att det skulle bli mysigt med ett barn till i familjen.
Jag är själv en sladdis. Mina bröder var 13 och 9 år när jag föddes. Jag blev mycket uppassad av mina bröder som liten. Även i vuxen ålder står jag mina bröder nära. Hoppas att mina tjejer och den lilla får samma relation till varandra.
Just nu är min största rädsla att jag inte kommer bli gravid. Jag vet inte hur jag skulle reagera om det kommer ta massor av månader. Håller tummarna för oss alla!