Vi som satsar på ett jul barn!
Negativt test idag, bim -5
Kan inte låta bli att testa. Jag hoppas ändå.
Negativt test idag, bim -5
Kan inte låta bli att testa. Jag hoppas ändå.
Håller alla tummar o tår för er att det blir plus.
Tycker oxå att det syns svaga streck på era. Mitt va svaga även efter bim, det var då jag köpte ett digitalt o testa med. Ska på första hälsokontrollen på fredag nästa vecka.
Hoppas ni hoppar på tråden;
Vi som plussat från tråden "vi som satsar på ett jul barn"
Det har "ilat" väldigt mycket i livmodertappen/äggstocken eller nåt där runt omkring idag. Kan inte komma ihåg att jag haft det så innan mens innan.... Har någon av er känt så? Mycket värk överlag...molvärk...
Jag hade en liten strimma hopp. Dag 28 i cykeln, har normalt en cykel på 25 alltså BIM+3.
Började tänka, kanske kanske. Kanske kan det vara nu? Skulle kunna vara. Eventuellt.
Nu fick jag röda strimmor på pappret, mens. Fy fan jag hatar detta. Jag blir så jävla ledsen. Ska vi aldrig få bli gravida?
Jaha, ingen jul bäbis här :( mensen bestämde sig tydligen för att komma 4 dagar för tidigt. Så 4 dagar kortare lutealfas än vanligt, tack för den kroppen :(
Bara att ta nya tag igen och hoppas på nästa månad. Håller tummarna för massa plus i denna tråd också :)
Tack till alla som var hjälpt mig att analysera mig svaga grav test. Efter jag hade håll mig 3 tre timmar fick jag det svart på vitt. Om allt går som det ska så är BF på självaste julafton. Lycka till alla <3
www.familjeliv.se/forum/thread/75148915-vi-som-plussat-fran-traden-vi-som-satsar-pa-ett-jul-barn
Vore skoj om fler hakar på och håller verkligen tummarna för att fler av er plussar.
Mens idag. Har ett embryo kvar i frysen, så jag hoppas på januari-bebis istället.
Åh, dumma test. Har nu i 2 dagar haft lite rosa på pappret och även lite "klumpar".... Testade ikväll och nu ser jag ett svagt svagt streck. Är väl ett fantom streck troligtvis. Hade nåt liknande förra månaden en gång och det var ju inget då. På nåt konstigt sätt hoppas man ändå.
Testet hade legat några timmar också...fast annars brukar testerna vara helt vita ändå.
Plussade idag på bim+12 .. har testat typ en gång om dagen sen bim-5 och har inte känt några som helst symptom förutom att mensen inte har kommit.. så blev ganska paff nu när det blev pluss då jag trodde att mensen bara drog ut på tiden pga spiral uttag och att jag gått upp ganska mycket i vikt de senaste halvåret.
www.familjeliv.se/forum/thread/75148915-vi-som-plussat-fran-traden-vi-som-satsar-pa-ett-jul-barn
Grattis till alla plus, då kanske vi kan fortsätta följas åt här :)
Strax efter 04 inatt vakna jag med en skvalpig blåsa, passade på att ta första graviditetstestet då,så, Kl 04.24 fick jag veta för första gången i mitt liv första försöket, JAG SKA BLI MAMMA!:)Väldigt starka markeringar på testerna;)!
Ja, där satt den
Ses där inne:)