• GrönaDruvan

Vi som satsar på ett jul barn!

Kunde inte låta bli att testa idag. Men blankt test igen. Bim -3

• GrönaDruvan
    Skånetjej01 skrev 2015-04-16 08:38:16 följande:
    Samma här, skulle inte testa förrän i helgen men blev ett blankt nu istället

Dock såg jag ett tydligt streck under själva "den vita lappen" på testet. Kan det hamna så långt ifrån det andra? Skulle "öppna upp det" men då gick det sönder och då såg jag inget...
  • GrönaDruvan
    mammelie skrev 2015-04-16 12:50:46 följande:

Äl +15 idag... tiden seeeegar sig fram..

Hur lång lutealfas har du?

Måste väl ha bim snart?
  • GrönaDruvan
    SaaraR skrev 2015-04-16 12:09:30 följande:
    Jag tycker att det verkar som du är gravid GrönaDruvan, bara känner det på mig! :-P Mitt test idag var likadant som de förra. Tycktes först negativt sen när jag kollade lite senare så såg det ut som något svagt. Jag tror det betyder att det är spökstreck, det skulle blivit starkare annars. Nu har jag bara ett testa tidigt kvar så jag sparar det till på söndag. Om jag inte är för svag och köper ett paket till när jag är stan i eftermiddag. Risken är överhängande. Har varit extremt känslig igår och idag och gråtit för ingenting. Men känns som att om det beror på graviditetshormoner så borde det ju också synas på testet. Nog bara mensen som spökar. Har lite gett upp hoppet.
    Är mycket tveksam till om det blivit nåt denna gång. Idag har mitt "mens humör" slått till...riktigt arg och grinig.

Kan ju iof bero på att vi är mitt i en husförsäljning och har grejat med huset i flera dagar...trötta som tusan. Igår satt jag i ösregn och rensa ogräs. Nåt så fruktansvärt ont i nacken idag. Så humöret kan ju bero på mycket, och så länge mensen håller sig borta så finns det ju hopp.

Tog ett till test nyss, varför vet jag inte...såklart blankt.
  • GrönaDruvan
    Skånetjej01 skrev 2015-04-16 20:27:54 följande:
    Fy vad trist. Jag försöker också tänka så även om jag fick neg idag. Men nu är mina test slut så hur mkt jag än vill testa så går det inte. Haha
    Jag har några test kvar, så jag kan testa rätt många ggr till

Däremot ska jag beställa några till och även äl tester om det inte blir nåt nu.
  • GrönaDruvan

Kände på livmodertappen nyss och sen var det lite blod på fingret. Så ingen bebis i december. Grymt besviken.

Hoppas det går bättre för er som är kvar!

• GrönaDruvan
    Skånetjej01 skrev 2015-04-16 22:45:17 följande:
    Fy vad tråkigt. Är du säker på att det är mens?
    Ja...jo, nästan helt säker. Med tanke på mitt humör idag och att det är två dagar kvar till bim...

Tänkte göra en januari tråd för oss som inte plussat nu. Hoppas ni hänger på i den också!

Länkar imorgon, måste sova nu!
  • GrönaDruvan

Åh, dumma test. Har nu i 2 dagar haft lite rosa på pappret och även lite "klumpar".... Testade ikväll och nu ser jag ett svagt svagt streck. Är väl ett fantom streck troligtvis. Hade nåt liknande förra månaden en gång och det var ju inget då. På nåt konstigt sätt hoppas man ändå.

Testet hade legat några timmar också...fast annars brukar testerna vara helt vita ändå.

• GrönaDruvan

Grattis!!!

Här är det bim +1....

Ingen mens och inget plus. Rosa flytningar så mens på g tror jag.

• GrönaDruvan
    Skånetjej01 skrev 2015-04-20 13:51:29 följande:
    Tack alla!

Jag håller tummarna för dig. Jag va ju på bim + 4 idag så det kanske kommer? Har du någon mensvärk?
    Nä, ingen direkt mensvärk, men lite till och från... Dock är jag nog säker att det är mens på g....
Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!