Vi som satsar på ett jul barn!
Grattis neo3! Till och med jag ser strecket och det brukar jag inte göra på familjeliv :)
Grattis neo3! Till och med jag ser strecket och det brukar jag inte göra på familjeliv :)
I morse testa jag med digitalt test som visade Gravid 2-3. Så nu sjönkt det in mer ordentligt hos sambon oxå :)
Åh, vad svårt att låta bli att testa. Bim -8 och alla andra gånger har jag börjat testa nu och t.o.m innan. Denna gången ska jag vänta även om det är såååå svårt. Ska vänta till fredag!
Härligt!!
Åh så underbart!
Gud vad roligt! Hoppas att vi blir några fler som plussar :) själv så har jag lite molande värk, började typ 5 dagar efter äl. Tycker att det är lite tidigt för o va mens värk. Känner mig lite smått illamående ibland, är hård i magen (ursäkta infon) så jag hoppad
Hej! Jag hoppar in här om det går bra? Jag har tre döttrar sen tidigare (0210, 0404 och 0707). Jag och min nya man har försökt få barn sen 2012 och har nu äntligen fått hjälp. Vi är inne i vårat första frysta försök (IVF) och om allt fungerar denna gång så kommer vi ha bf på min födelsedag, den 25 december.
Välkomna alla nya :)
För er som redan plussat och för er som kommer plussa så skapade jag en fortsättningstråd.
Vi som plussat från tråden "vi som satsar på ett jul barn"
Hoppas att vi blir många som kan fortsätta följas åt :)
Inget julbarn för oss, brun/röda flytningar... :(
Då blir det ingen bebis för oss detta året. Bim imorgon. Tempen har sjunkit och jag har mensvärk och fick nu ljusrosa på pappret. Mens på ingång.
Men lycka till ni andra