• Skånetjej01

Vi som satsar på ett jul barn!

GrönaDruvan skrev 2015-04-14 20:30:46 följande:
    Ja, det står olika överallt. Inser väl att det bara är till att vänta. Känns konstigt bara att den är så himla annorlunda jämfört med de andra månaderna.

Haft rätt mkt "mensvärk" och lite öm i bröstvårtorna. Igår när jag svabbade golvet så högg det till i ljumskarna på nåt konstigt sätt.

Snacka om att jag överanalyserar allt!!
    Man gör lätt det när man vill så mkt. Jag gör det med allt. Typ som att jag borde ha mens när som helst men inte har fått mensvärk än. Jag har haft väldigt mkt huvudvärk, vet inte om man brukar ha det när man är gravid men iallafall.
  • Skånetjej01
    liinaH skrev 2015-04-15 18:37:50 följande:
    Vågar verkligen inte tack än :( tror du att det kan bli falsk positivt efter tiden ?
    Står det inte att man ska vänta 5 min med o kolla? Kom det efter 2-3 min o är rosa vilket det ser ut o vara så ska det vara positivt. Vänta 2-3 dagar o ta ett nytt.

Håller tummarna :)
  • Skånetjej01
    Jamilia skrev 2015-04-15 18:28:09 följande:

phpzSsTdR86579.jpg

Hej alla! Skrev i början på tråden, men sen har jag mest läst! smile1.gif fick detta på stickan innan idag, fotot är taget när strecket har börjat torka.... Kan man våga hoppas??

Det ser positivt ut. Är strecket rosa o kom inom tiden?
  • Skånetjej01
    Jamilia skrev 2015-04-15 18:49:16 följande:
    Åhh... hoppas du har rätt! Ja, absolut ljusrosa och det kom inom typ 5 min. Det var nog lite tydligare precis minuten innan fotot togs, jag var lite i chock, glömde fota! smile5.gif ska testa imorg igen och se! smile1.gif
    Gör det, spökstreck brukar vara gråa.

Lycka till :)
  • Skånetjej01
    GrönaDruvan skrev 2015-04-15 19:26:44 följande:

Grattis till era plus! För jag tror definitivt det är plus! Håller tummarna iaf!!

Tycker min kropp känns lurig. Känns inte som det brukar inte mens. Fast jag vet ju också att man kan inbilla sig så mycket.

Imorgon ska jag låta bli att testa iaf. Har lovat mig själv!!

Min kropp känns inte heller som den brukar innan mens. Det har gått 2 veckor efter äl för mig. Hur ligger du till?
  • Skånetjej01
    liinaH skrev 2015-04-15 19:42:06 följande:
    Ja jag ska också testa imorgon igen.. vågar inte hoppas för mycket, men håller tummarna :)stort lycka till till dig !
    Det brukar ju visa bättre i morgon urin
  • Skånetjej01
    liinaH skrev 2015-04-15 20:23:36 följande:
    Det va i morse med morgon urin :/
    Jaha, men då kommer det o va starkare om nån dag.
  • Skånetjej01
    pandoraDiem skrev 2015-04-15 22:44:25 följande:
    Fick precis också mens, känner mig lika hopplöst nere just nu. Allt känns så orättvist, men samtidigt så vet jag att det brukar kännas bättre om några dagar. Men just nu är allt skit.
    Fy vad tråkigt, hoppas på din tur nästa månad.
  • Skånetjej01
    GrönaDruvan skrev 2015-04-15 22:46:04 följande:
    Förstår inte varför man ska fundera så mycket. Fastän man säger att man inte ska så gör man det.

Man skulle funkat som männen...tror inte dom sitter och funderar såhär mycket, haha

Min sa för några dagar sedan

- blir det nån bebis eller? När jag sa att det vet jag inte än så var det liksom inget mer med det.
    Min frågade för några dagar sen med, men det var ingen stor grej för honom heller.

Jag har börjat bli hungrig, åt kvällsmat vid 17. Vid 19 va jag hungrig igen, åt vid 20.30 nu ligger jag o är skit hungrig o har vatt det i mer än 1 timme.
Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!