Vi som satsar på ett jul barn!
Jag orkar inte försöka mer, vi kommer heller inte få hjälp för att jag har för högt bmi. Så jag kommer koncentrera mig på det nu för barn får vi inte.
Jag orkar inte försöka mer, vi kommer heller inte få hjälp för att jag har för högt bmi. Så jag kommer koncentrera mig på det nu för barn får vi inte.
Nu är det denna lååååånga väntan.........
Verkar som det blir ett december barn för oss :):)
Blir 30 i maj
Grattis neo3! Till och med jag ser strecket och det brukar jag inte göra på familjeliv :)
Hej! Jag hoppar in här om det går bra? Jag har tre döttrar sen tidigare (0210, 0404 och 0707). Jag och min nya man har försökt få barn sen 2012 och har nu äntligen fått hjälp. Vi är inne i vårat första frysta försök (IVF) och om allt fungerar denna gång så kommer vi ha bf på min födelsedag, den 25 december.
Jag som lovade mig själv att inte känna efter för mycket och leta symptom denna månad har nu fått för mig att mina bröst ömmar, trots att jag bara är på äl+7. Det är som gjort för att bli superbesviken när sen mensen hälsar på. Men kan inte riktigt låta bli att hoppas
Åh jag hoppas så mycket (lite för mycket) på att kunna följa er som redan plussat i den nystartade tråden, hade varit världens bästa julklapp nånsin :)
Och Välkommen Sara, vi verkar ha samma bim-dag, hoppas mensen håller sig långt borta :)
Vad spännande hörni! Hoppas mensen håller sig väck för oss alla tre! När har ni tänkt testa?
Kunde inte hålla mig från att testa nu... Men det visade inget. Så tror definitivt mensen är på gång, för det värker väldigt mycket.
Då kom mensen igår. Var helt säker på att det tagit sig den här gången men icke. Det känns hopplöst mellan varven och ibland blir man helt uppgiven men vi går in på försök nr 15 och vi hoppas på en januaribebis istället. Har brutit ihop totalt och kommit tillbaka flera gånger och känner mig peppad inför nästa försök. Nån gång blir det vår tid igen. Det har sin charm att få längta så mycket som vi fått göra nu. Vårt första (och enda) barn blev till på andra försöket så vi var inte beredda på att det skulle bli så otroligt svårt med 2an. När det väl är dax kommer jag inte klaga på några gravidbesvär, bara vara tacksam hehe :) lycka till allihopa hoppas jag inte behöver möta er i januaritråden ;)
Då blir det ingen bebis för oss detta året. Bim imorgon. Tempen har sjunkit och jag har mensvärk och fick nu ljusrosa på pappret. Mens på ingång.
Men lycka till ni andra
Hoppas ni som testat tidigt får positivt om några, är ju trots allt ovanligt att få plus såpass tidigt :)
Jag vågar inte testa förrän efter bim, är för rädd för neg, eller att få ett plus och sen mens iaf. är trots det otålig och sugen på att testa, men tänker att är jag gravid så kommer jag vara det oavsett om jag testar nu eller sen :)
Tråkigt med negativa tester och mens :( Kramar till er
Känns som att mensen är på gång här, känns som mensvärk :( Men det är väl bara att vänta och se, bim på söndag.
Jaha, ingen jul bäbis här :( mensen bestämde sig tydligen för att komma 4 dagar för tidigt. Så 4 dagar kortare lutealfas än vanligt, tack för den kroppen :(
Bara att ta nya tag igen och hoppas på nästa månad. Håller tummarna för massa plus i denna tråd också :)
Jag hade en liten strimma hopp. Dag 28 i cykeln, har normalt en cykel på 25 alltså BIM+3.
Började tänka, kanske kanske. Kanske kan det vara nu? Skulle kunna vara. Eventuellt.
Nu fick jag röda strimmor på pappret, mens. Fy fan jag hatar detta. Jag blir så jävla ledsen. Ska vi aldrig få bli gravida?
Tack för stödet tjejer. Får se vilka överaskningar kroppen har att erbjuda nästa månad. Känner art det är dags att bli kompis med den igen iaf :)