• knaappeen

Vi som satsar på ett jul barn!

Hoppar in här jag med. Egentligen var planen o hoppa över december, köra avbrutet liksom. Dock i stundens hetta vill sambon köra på (egentligen ja som inte ville ha decemberbebis) så nu har vi faktiskt struntat i allt o haft sex som vanligt o verkligen prickat in ÄL. Har inga förväntningar direkt men ..är på ÄL+7 o fick igår ömma bröstvårtor o idag började ja blöda näsblod när ja låg o läste på mage. Jag tror inte på jättetidiga gravsymptom så vet liksom intr va jag ska tänka. BIM 13/4

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • knaappeen

Tjejer! Är det någon av er som har upplevt ÄL-flytningar några dagar innan BIM ? Som man kan dra som en bro mellan fingrarna?

Vet inte alls om detta är vanligt men har aldrig haft det. ÄL+8 BIM-5 idag

MA första grav med första barnet i v 12(nov) Nya tag nu minbebis.com/blogg/knappen/
  • knaappeen
    GrönaDruvan skrev 2015-04-08 21:44:59 följande:

Du har inte senare äl då?

Nej jag var på VUL idag och gyn sa att hon såg slemhinnan o det kunde vara början på mens men även grav då det tydligen intr går att skilja på det så tidigt. Så jag ligger rätt i cykeln och ÄL har varit
  • knaappeen
    neo3 skrev 2015-04-09 22:19:13 följande:

Jag blir 38 på lucia, så är oxå decemberbarn och om det har tagit sig så finns det stor risk att det blir en födelsedagspresent. enligt appen blir det 14 dec.

Är orolig för tvillingar jag oxå. Min mamma är tvilling, min sambos farmor, far o bror var tvillingar. Tråkigt nog var det ingen av dem som levde speciellt länge. Min moster har jag dock kvar

Då kan jag nog minska din oro lite

Jag var också orolig för tvillingar då min sambo har MÅNGA på sin sida ,jag är själv tvilling o finns någon mer tvilling på mammas sida.

Dock spelar det inte roll om hela mannens släkt är tvillingar, det är kvinnans gener som avgör om ägget delar sig/2 ägg släpps

Lite extra info sådär:-P
Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!