• Pocatello

Vi som satsar på ett jul barn!

Jag hakar gärna på! Vi har äntligen kommit fram i landstinget låååånga inseminationskö och gjorde vårt 2a inseminationsförsök nu i måndags. Min fru är mest nojig över att få ett barn kring jul så med Murphys lag på vår sida hoppas jag att det är därför det kommer att ta sig nu :)

PandoraDiem 24/3

GlitterLina 28/3 

Secretlyme 2/4-7/4

Pocatello 5/4

Bibbielou 5/4 

Linensv 7/4 

Ang82 12/4 

Sötistilde 16/4 

kastrullen 17/4 

Gröna druvan 19/4

• Pocatello

Ni kan ju alltid säga att ni bott ihop längre men inte varit folkbokförda? Det finns ju en mängd skäl till att en inte är skriven på samma adress. Vet att flera ställen har godtagit det vad jag hört. Sen är väl BMI en annan fråga men då är det i alla fall bara ett hinder :)

• Pocatello

www.countdowntopregnancy.com

Har ni sett den här sidan? En kan kolla hur många som haft olika gravsymton på olika dagar efter ÄL, folk lägger upp gravtest från olika dagar efter ÄL och andra får rösta/gissa om de är positiva eller negativa. Ganska galet och det går mig att känna mig väldigt ogalen. Tänkte att fler kanske kunde behöva den känslan. 

• Pocatello

Gött SecretlyMe! Vad har du för symtom och ÄL dag då? Alla symtom verkar peak:a på 10 dagar vilket känns lite märkligt?

Jag har inte tittat så mycket på den än, men trötthet verkar ju vara väldigt vanligt. Det känns ju dock som ett vääääldigt diffust symtom.

• Pocatello

Spännande! När tänkte du/ni testa?

Själv är jag bara på +7 idag och även om jag inte tänkt så mycket på det i veckan så var det ju en evighet sen ÄL nu..

• Pocatello

Bim-5 idag och testade negativt. Varför testa så tidigt? Det är ju bara dumt. Frun resonerar mer som att en kan få plus och får en negativt så betyder det inget för att det är så tidigt. Jag blir däremot ganska nedslagen så om det inte blir något denna månad så väntar inväntar vi bim utan test vid nästa försök. Hon fick som hon ville den här gången och jag får som jag vill nästa gång. Det måste ju vara rättvist :)

• Pocatello

Jag väntar nog också med att testa och ser om mensen kommer eller inte. Ska jobba i helgen så jag hoppas att mens uteblir och att jag kan fokusera på det så får jag ev testa nästa vecka då. Detta är bara vårt andra försök men vid vårt första testade vi mycket och jag känner mig redan lite rädd för det nu och bara se vita stickor.. Blä.

Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!