• GlitterLina

Vi som satsar på ett jul barn!

Hej :) jag följs gärna åt.

Har Bim 28/3, tror jag.. hade sista blödning 22/2 opererade bort min högra äggledare 19/2 för utomkvedshavandeskap :( vi hade sex igen då jag tror jag hade äl 14/3

Lycka till

• GlitterLina

TB1 27/3 19e försöket

GlitterLina 28/3 : 1a efter utomkveds...

Secretlyme 2/4-7/4; 12e försöket

Pocatello 5/4

Bibbielou 5/4, 2:a försöket

neo3 6/4, 6e försöket

Linensv 7/4 1a försöket

Ang82 12/4

Sötistilde 16/4

kastrullen 17/4

Gröna druvan 19/4; 4e försöket

PandoraDiem 21/4, 7e försöket (5e blev utomkveds)

Skånetjej01 21/4 2:a försöket

• GlitterLina
    SecretlyMe skrev 2015-03-28 09:44:17 följande:
    Nej vad tråkigt! :( Är du säker på din äl, har du regelbunden cykel? Tänkte om din äl möjligtvis var lite sen alt att ägget fäste senare :)
    Kan ju va så ja.. Men hoppet känns liiiiten
  • GlitterLina
    pandoraDiem skrev 2015-03-28 09:54:56 följande:
    Tråkigt, men hoppas att mensen håller sig borta och du plussar snart. tyvärr får man ha lite tålamod med kroppen efter utomkvedshavandeskap, jag fick vänta en månad efter op för att ens gå tillbaka mensen. håller tummarna för dig!
    Ja den dör utomkveds ställer ju såklart till det, men vill så mycket att bli gravid igen så jag bli knäpp :(

Tack!
  • GlitterLina

Vill ni hjälpa mig? Har vi missat chansen??

Tror jag hade ÄL tis 7de. Vi hade sex lör 4de & ons 8de

• GlitterLina
    sweetheart80 skrev 2015-04-09 12:49:22 följande:
    Men om det lossnade den 7 så har ni inte missat då det lever 1dygn ungefär. Och spermierna kan leva ett antal dygn och vänta på ägget så håller tummarna att det lyckades för er
    Hoppas innerligt att du har rätt :)

Läst att störst chans å bli gravid är om man har sex 3-2 dar innan ägglossning å 1-2 dar efter ägglossning! Hoppas !!
  • GlitterLina
    sweetheart80 skrev 2015-04-09 13:37:21 följande:
    det har jag oxå läst.

Jag väntade en evighet på att få tillbaka mensen efter uttagen hormonspiral. 5v tog det. Skengravid hela tiden. Detta är vårt andra riktiga försök och jag känner inte ett smack. Haha. ÄL +7 och bim på tisdag då jag bara har 12dagar mellan äl och mens. Så hoppas verkligen vi får en julklapp. Mitt första barn är ppiller unge. De andra 2 va bara 1försök. Men då va jag mycket yngre. Minsta är 9år nu och jag fyller snart 35 så fertiliteten har ju minskat. Dock är jag lite rädd för tvillingar. Mormor fick tvillingar och min dotter föddes med 2 moderkakor och nu har jag läst att efter 30år ökar risken/chansen markant för tvillingar . Detta kommer bli sambons första barn och mitt 4:e om det nu har tagit. Hoppas hoppas
    Jag har fyllt 36.. Sa du att det e mer risk för tvillingar om man e i våran ålder???

Jisses å jag som dessutom precis börjat äta pergotime å det är oxå risk för tvillingar med dem tabletterna.. :)

Men hoppas jag lyckas för har bara en äggledare..
  • GlitterLina

Varför har redan lite molande värk å ömma bröstvårtor???

Konstigt. Ska ju ej ha mens för om ca två veckor...

Äl hade jag ju för några dagarsen!

Svar på tråden Vi som satsar på ett jul barn!