Vi som satsar på ett jul barn!
Jag hänger på. Har beräknad äl imorgon och isåfall blir det bf 18 dec :) första försöket efter att jag tagit ut kopparspiral
Jag hänger på. Har beräknad äl imorgon och isåfall blir det bf 18 dec :) första försöket efter att jag tagit ut kopparspiral
Bim för mig är 7/4 :)
TB1 27/3 19e försöket
GlitterLina 28/3
Secretlyme 2/4-7/4; 12e försöket
Pocatello 5/4
Bibbielou 5/4
neo3 6/4, 6e försöket
Linensv 7/4 1a försöket
Ang82 12/4
Sötistilde 16/4
kastrullen 17/4
Gröna druvan 19/4; 4e försöket
PandoraDiem 21/4, 7e försöket (5e blev utomkveds)
Skånetjej01 21/4 2:a försöket
Testade nu på morgonen negativt med bim-5 .. lite tidigt jag vet men testar om en vecka igen annars får det satsas på en januaris här också :)
Bim+5 och ingen mens än och har säkert tagit närmare 5 gravtest de senaste dagarna som alla är negativa. Min menscykel spelar mig nog bara ett spratt sen jag tog ut min kopparspiral. Men det är nog kört för mig för den här gången .. känner inte några som helst symptom som jag har känt förr i början av graviditet (abort). Tar väl ett gravtest till om inte mensen skulle dyka upp än på några veckor. Men har inte direkt så höga förväntningar.
Plussade idag på bim+12 .. har testat typ en gång om dagen sen bim-5 och har inte känt några som helst symptom förutom att mensen inte har kommit.. så blev ganska paff nu när det blev pluss då jag trodde att mensen bara drog ut på tiden pga spiral uttag och att jag gått upp ganska mycket i vikt de senaste halvåret.
Grattis vad kul! Då finns det fortfarande hopp för mig :) vad hade du för spiral?