• Anonym (kukenifittan)

Knulla ons utan kondom?

Ni som är singlar och knullar nya då och då, skyddar ni er? Själv knullar jag alltid utan gummi för att kondom är så obekvämt och tar bort känslan. Jag står hellre över faktiskt. Det må vara "korkat", men sån är jag. Och väldigt få tjejer säger emot. Och de få som gör det går nästan alltid med på att bli knullade utan, när de är fulla och blivit uppkåtade. Hur är ni?

Och brukar ni berätta att ni tar p-piller eller inte? Fråga om hon tar? Jag blir sjukt nog extra kåt av att inte veta. Det ger en extra kick att spruta i en tjej utan att veta.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Knulla ons utan kondom?
  • Anonym (Tjej)
    Anonym (Klamydia) skrev 2015-03-22 01:45:46 följande:
    Du använder abort som ett sätt att inte få barn istället för preventivmedel alltså!?
    Nej det tycker jag väl inte. De flesta killar frågar om man är skyddad och är det en risky period så säger jag det och då drar han ut innan han kommer. Har hänt två gånger att killen inte har gjort det och inte frågat. En av de gångerna blev jag gravid och eftersom det inte passade att få barn då för mig och jag inte ville ha det med den killen så gjorde jag abort. Ett missöde på 15 år är inte så mycket. De flesta killar är ändå pålitliga.

Jag har aldrig fått någon könssjukdom heller. Eftersom det är lika riskabelt för mig så frågar jag alltid om det innan. Ligger aldrig med någon kille som någon gång haft en sjukdom eller som legat runt med en massa.
  • Batmamba
    Lindsey Egot the only one skrev 2015-03-22 04:54:15 följande:

Ett barn är ju ingenting jämfört med att få hiv! Är ni inte rädda för HIV eller hepatit C?

Jag undrar också! Eller klamydia. Klamydia märks inte alltid och kan göra en infertil.

Jag funderar också över om det här är en åldersfråga. Vi som minns när hiv kom är, av naturliga skäl, på vår vakt.
  • Batmamba
    Anonym (Tjej) skrev 2015-03-22 13:48:39 följande:

Nej det tycker jag väl inte. De flesta killar frågar om man är skyddad och är det en risky period så säger jag det och då drar han ut innan han kommer. Har hänt två gånger att killen inte har gjort det och inte frågat. En av de gångerna blev jag gravid och eftersom det inte passade att få barn då för mig och jag inte ville ha det med den killen så gjorde jag abort. Ett missöde på 15 år är inte så mycket. De flesta killar är ändå pålitliga.

Jag har aldrig fått någon könssjukdom heller. Eftersom det är lika riskabelt för mig så frågar jag alltid om det innan. Ligger aldrig med någon kille som någon gång haft en sjukdom eller som legat runt med en massa.

Tror du på allvar att alla talar sanning ang sjukdomar? Det är ju dessutom så att man kan vara smittad utan att själv veta om det. Hoppas att du testar dig efter varje ligg...
  • Anonym (skönast utan)
    Kyrkby skrev 2015-03-22 10:16:29 följande:
    Vilken bra fantasi och sagoskrivare du är !Spöke
    Fast det är inte några fantasier; när jag började knulla eskorter utan kondom så blev jag faktiskt överraskad hur lätt det var att få knulla utan om man "drog slipstenen rätt"
  • Anonym (kukenifittan)
    Anonym (P Nice) skrev 2015-03-22 13:43:19 följande:

Ni som kör utan skydd med ons, när är ni födda?

intresserad av att veta om det är ålders- eller generationsrelaterat att köra utan skydd (främst kondom).

Jag också född i slutet av 70-talet. Av dem jag knullat har de äldre oftare velat att jag ska använda kondom, medan de yngre oftast inte sagt något när jag kört på. Kan bero på att de yngre inte vågat ta upp det. Men det är det typ ingen full (mest på fyllan jag har ons) tjej/kvinna som hellre stått utan knull än att fått kuken oskyddad i sig. Trots att några sagt att de aldrig har oskyddat, så är det annorlunda när de legat där med min tunga i munnen och några fingrar långt upp i fittan.
  • Giovanna
    Anonym (kukenifittan) skrev 2015-03-22 14:00:14 följande:
    Jag också född i slutet av 70-talet. Av dem jag knullat har de äldre oftare velat att jag ska använda kondom, medan de yngre oftast inte sagt något när jag kört på. Kan bero på att de yngre inte vågat ta upp det. Men det är det typ ingen full (mest på fyllan jag har ons) tjej/kvinna som hellre stått utan knull än att fått kuken oskyddad i sig. Trots att några sagt att de aldrig har oskyddat, så är det annorlunda när de legat där med min tunga i munnen och några fingrar långt upp i fittan.
    Ska jag tolka det som att du utnyttjar kvinnans berusade tillstånd och får henne att ställa upp på nånting hon inte skulle gjort i nyktert tillstånd? Vilken reko karl du verkar va.
  • Anonym (skönast utan)

Själv är jag född i slutet av sjuttiotalet (är kille) och har aldrig haft sex utan kondom med någon jag inte haft förhållande med (eller, en gång kanske man kan säga, och en annan gång var det nära, när tjejen under akten slet av kondomen, men tack och lov hade jag sinnesnärvaro nog att avbryta eftersom hon inte var någon lämplig person att föra vidare mina gener. Tro mig...)

Massor av gånger när man inte haft kondom har jag låtit det stanna vid oralt (vilket också brukar vara nice) även om båda varit nära att dö av kåtslag. Den ångesten jag skulle ha dagen efter om jag kört utan skulle leda mig till att söka aktiv dödshjälp. Är därför intresserad av att veta om det är ålders- eller generationsrelaterat att köra utan skydd (främst kondom).

Jag är född i början av 50-talet och när jag var ung så var det snarare undantag än regel att använda kondom. Jag hann bli 27 innan jag använde kondom för första gången och anledningen var att dåvarande flickvännen gjorde paus med p-pillren. Bortsett från tillfället när flickvännen bytte piller så är det bara en annan "vanlig" tjej som jag har knullat med kondom; kondomknull har mest varit med prostituerade och numera blir det oftast utan med dem också.
  • Anonym (skönast utan)

Själv är jag född i slutet av sjuttiotalet (är kille) och har aldrig haft sex utan kondom med någon jag inte haft förhållande med (eller, en gång kanske man kan säga, och en annan gång var det nära, när tjejen under akten slet av kondomen, men tack och lov hade jag sinnesnärvaro nog att avbryta eftersom hon inte var någon lämplig person att föra vidare mina gener. Tro mig...)

Massor av gånger när man inte haft kondom har jag låtit det stanna vid oralt (vilket också brukar vara nice) även om båda varit nära att dö av kåtslag. Den ångesten jag skulle ha dagen efter om jag kört utan skulle leda mig till att söka aktiv dödshjälp. Är därför intresserad av att veta om det är ålders- eller generationsrelaterat att köra utan skydd (främst kondom).

Jag är född i början av 50-talet och när jag var ung så var det snarare undantag än regel att använda kondom. Jag hann bli 27 innan jag använde kondom för första gången och anledningen var att dåvarande flickvännen gjorde paus med p-pillren. Bortsett från tillfället när flickvännen bytte piller så är det bara en annan "vanlig" tjej som jag har knullat med kondom; kondomknull har mest varit med prostituerade och numera blir det oftast utan med dem också.
  • Anonym (kukenifittan)
    Giovanna skrev 2015-03-22 14:06:41 följande:
    Ska jag tolka det som att du utnyttjar kvinnans berusade tillstånd och får henne att ställa upp på nånting hon inte skulle gjort i nyktert tillstånd? Vilken reko karl du verkar va.
    Tänk ett varv till. De kanske är dem som utnyttjar mig? Eller så är tjejer alltid det svaga könet.
  • Anonym (Klamydia)
    Det hänger på att de frågar alltså?
    Du tycker inte du är lite naiv som tror en kille du inte känner och som bara vill stoppa kuken i dig en gång är 100% ärlig med huruvida de har eller har haft någon könssjukdom?

Hur har du koll på sexvanorna hos ett ONS-ragg?

Hur ofta går du på kontroll?

Svar på tråden Knulla ons utan kondom?