• Miaa85

Någon som nyss börjat ruva?

Gweny skrev 2015-03-29 18:57:11 följande:

Jag får lite ömma bröst på morgonen, små hugg/kramp i sidorna ibland. vaknar mycket på natten. Mer kissenödig. Halsbränna på kvällen och mindre sockersug(är en sockerråtta)

Men kan ju lika gärna vara från lutinus eller mens på g. Kroppen har lurat mig förr.

Jag har inte känt så här inte äns med sprutorna.

Har du tjuvtestat?
  • Miaa85
    Gweny skrev 2015-03-29 19:15:25 följande:

Nej, försöker avvakta några dagar till.

Är väldig dålig på att avvakta när det gäller detta :)
  • Miaa85

Vet inte hur jag ska tolka dessa 2, där det syns minst är rd9, andra rd10.

• Miaa85
    Susodus skrev 2015-03-30 10:39:47 följande:

Har inte lämnat tråden än... Jag tycker att det är plus båda två, ta en digital istället så ser du med text Gravid eller Inte Gravid.

Jag har ju gett upp, men jag har ändå några frågor:

Jag har inte blödit - ännu, inget rosa eller strimmor, helt rent

Känner mig illamående

Har som en knöl/utbuktning i underlivet

Är inte menssvullen som jag brukar vara.

Detta gör mig galen, beräknad mens är väl idag, det var exakt 2 veckor sedan jag gjorde ägguttaget. Jag har alltid visat plus eller blödig RD 12.

Är jag skengravid?

Är det progesteronet?

Tar ett digitalt imorgon på morgonen.

Som vissa säger, kan ju va att ägget fäste senare och att hcg hormonet är svagt och inte visas än. Håller tummarna för dig. När är din td?
  • Miaa85
    Susodus skrev 2015-03-30 10:46:23 följande:

3 april vilket blir RD 16. Glömde säga om ditt test att det ju ser starkare ut, Grattis!

Vf har vissa td så tidigt? Har td den 9/4 fick tillbaka ett upptinat embryo den 19/3 är på rd 11 idag.

Jag vet inte vad jag ska känne för dom här testerna. Vi har aldrig fått ett +, hur vi än har försökt, med eller utan ivf. Kanske va dumt att testa så här tidigt. Eftersom alla känningar/ symptom kan vara från lutinus.
  • Miaa85
    Elfia skrev 2015-03-30 11:12:27 följande:

Grattis till plusset! Vad har du för symptom?

Kissar ofta, även under natten runt 02:00. Ont i ryggslutet, och höger sidan.ömmade bröst mest den vänstra, men inte hela tiden från och till.Drar ihop sig i magen. Extra trött framemot kvällen. Har haft illamående men inget jag vill spy utav. Vaknar tidigt, men är pigg. Väldigt trångt när jag ska sätta in lutinus.Olika från dag till dag med alla "symptom" ..vet inte hur jag ska tolka allt.
  • Miaa85
    Gweny skrev 2015-03-30 11:24:57 följande:

Vad jag läst så kan ju blödningen/mensen komma senare också och i väldigt liten mängd, då kroppen tagit ganska mycket stryk av alla hormoner och ens cykel blir lite koko.

mia85>> Grattis!, säger som dem andra, ta ett digitalt med, så vet du säkert.

Elfia>> Allt jag tyckte mig känna har försvunnit, ingenting kvar eller hur jag ska säga.   Vaknade precis med samma känsla den dagen när jag insåg att något var fel och dem konstaterade ma.  Vi har lyckats bli oväntat spontant gravida en gång under dessa 2 år nämligen... så var väldigt tufft kan jag säga när det slutade så.

jaja... nu har jag gnällt av mig massa idag.  

Tack :) fast förbereder mig på det värsta ändå.
  • Miaa85

Kunde inte ladda upp bilden. Men fick gravid 1-2 veckor på digitala :) håller tummarna att den vill stanna kvar. :)

• Miaa85
    Citrona skrev 2015-04-01 10:26:56 följande:

Jag har inte ömma bröst.

Jag är inte så kissnödig och aldrig på natten.

Fan om detta är ett aprilskämt men...

Jag plussade med Clear Blue Digital precis!

Och nej, man behöver inte säga grattis om man inte orkar-jag vet hur det känns

Jag hoppas så förfärligt mycket att den eller dem stannar hos mig nu och att ni andra oxo får plus, om inte denna gång så nästa!

Grattis!
Svar på tråden Någon som nyss börjat ruva?