Inlägg från: Anonym (Tjolahopp) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjolahopp)

verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr

Vad tusan är det för sexgalningar som figurerar här på FL. Inte fasen behöver man onanera om man lever i ett förhållande där man har mycket sex. Jag har nog aldrig gjort det. Bara när jag varit singel.

Skulle man utöver sexet man har också onanera så skulle ju könsorganet brinna upp till slut, i alla fall så blir det inte lika skönt om man håller på och onanerar ofta, orgasmerna blir mindre intensiva.

Förstår dig TS, skulle reagera precis som du. Dessutom, män som runkar, finns nog inget osexigare.

• Anonym (Tjolahopp)
    Anonym (tjejan) skrev 2015-03-23 18:13:19 följande:
    Vem har sagt att TS lever i ett förhållande med mycket sex?
    Jag syftade inte bara om TS i mitt inlägg. Jag syftade på andras inlägg i tråden. Tändes lampan nu?
  • Anonym (Tjolahopp)
    Auditanne skrev 2015-03-23 18:18:43 följande:
    Får man fråga varför du tycker så?

Är mannens sexualitet bara sexig om den uttrycks tillsammans med en kvinna tycker du? 

Med tanke på alla porrklipp som finns med solorunkande tjejer, borde inte vi kvinnor kunna anstränga oss för att uppskatta mannens singulära sexualitet på samma sätt som de gör med vår?

Lite egocentriskt att bara tända på mannen i den situation då han har sex med en kvinna. 
    Jag gillar att ha sex och tänder på min mans snopp då och ger den uppmärksamhet. Men jag har alltid tyckt det är äckligt med män som runkar. Tänka sig att de står där och drar i snoppen, jag tycker det är avtändande. Och fråga mig inte varför, jag har alltid tyckt så, men vet inte varför.
  • Anonym (Tjolahopp)
    Auditanne skrev 2015-03-23 18:18:43 följande:
    Får man fråga varför du tycker så?

Är mannens sexualitet bara sexig om den uttrycks tillsammans med en kvinna tycker du? 

Med tanke på alla porrklipp som finns med solorunkande tjejer, borde inte vi kvinnor kunna anstränga oss för att uppskatta mannens singulära sexualitet på samma sätt som de gör med vår?

Lite egocentriskt att bara tända på mannen i den situation då han har sex med en kvinna. 
    Förresten! Jag kan väl inte tvinga mig att gilla något som jag inte gillar? Och det betyder inte att man är egocentrisk, det är väl värre att låtsas gilla något man inte tycker om egentligen. Tänk lite längre....
  • Anonym (Tjolahopp)
    Auditanne skrev 2015-03-23 19:05:13 följande:
    Om du inte är egocentrisk, varför kan du inte uppskatta mannens sexualitet gentemot sig själv då? 

Och nej, jag försöker inte tvinga dig till att tycka om något du inte tycker om, försöker bara förstå hur du tänker.

Om din partner hade sagt till dig att han tyckte det var äckligt att se dig onanera, hade du inte blivit det minsta sårad då? Jag hade blivit väldigt ledsen och förmodligen avslutat relationen. 
    Om jag är med så tycker jag inte att det är äckligt att han onanerar, det är om han gör det när han är ensam hemma, typ inne på toaletten.
  • Anonym (Tjolahopp)
    Auditanne skrev 2015-03-23 19:05:13 följande:
    Om du inte är egocentrisk, varför kan du inte uppskatta mannens sexualitet gentemot sig själv då? 

Och nej, jag försöker inte tvinga dig till att tycka om något du inte tycker om, försöker bara förstå hur du tänker.

Om din partner hade sagt till dig att han tyckte det var äckligt att se dig onanera, hade du inte blivit det minsta sårad då? Jag hade blivit väldigt ledsen och förmodligen avslutat relationen. 
    Det är ju inget jag skulle säga högt till min partner eftersom jag vet att det kan såra honom, så....det man inte vet mår man inte dåligt av.

Sårad är väl att ta i, däremot besviken och lite ledsen. Så om han nu tycker det är äckligt om jag skulle onanera, så är jag ju tacksam om han håller det för sig själv.

• Anonym (Tjolahopp)
    LauraPalmer skrev 2015-03-23 19:33:32 följande:
    Jo det är faktiskt ego att anta att någon är bekväm med vilket beteende som helst bara för att det handlar om sex. Han har sin fulla rätt till sina känslor.

Om vi tar mig som ett exempel. Om jag var totalt okåt och ligger i sängen och försöker sova så skulle jag inte acceptera att karln ligger bredvid och runkar. Det skulle kännas äckligt faktiskt. Nästa gång kanske jag inte är lika okåt. Då kanske jag tycker att det är hur trevligt som helst istället.

Ingen kan ta din sexualitet ifrån dig. Men du kan inte tvinga den på andra heller. Så är det bara.

Jag skulle acceptera direkt om min karl sa nej till något. Jag är dessutom så pass bekväm i min sexualitet att jag kan ta ett nej.
    Det där var faktiskt riktigt bra skrivet!

Känner man sig säker i sin sexualitet behöver man inte hela tiden få bekräftelse från sin partner när det gäller ens kön, utan man kan precis som du skriver ta ett nej.

• Anonym (Tjolahopp)
    Auditanne skrev 2015-03-23 19:43:28 följande:
    Att onanera i närheten av sin partner är inte att påtvinga denne sin egen sexualitet.

Påtvingande blir det först om den onanerande gör sexuella närmanden mot en, onanin i sig är helt ens egen.

Jag hade också accepterat om min partner sa nej till onani sålänge det fanns ett sunt och logiskt skäl bakom hans nekande. 

Att säga nej för att man känner sig påtvingad sex är inte sunt, det är en oro som man själv behöver få bukt med istället för att lägga över den på sin partner.
    Men om din partner känner sig obekväm med att du ligger där igämte och onanerar så måste du acceptera det, annars tvingar du på honom något han inte trivs med. Fast partnern har ju också ett val, han kan ju gå och lägga sig någon annanstans.
  • Anonym (Tjolahopp)
    Auditanne skrev 2015-03-23 20:09:24 följande:
    Ska jag acceptera att han äcklas av min sexualitet utan att ens kräva en förklaring?

Nej tack! Jag vill inte vara ihop med någon som besväras av något så harmlöst som onani.
    Det är ett kristet synsätt och jag tror inte på några infantila gudasagor som vill stämpla människors sexualitet som smutsig och ful.
    Lägg ner ditt snack som att kristendomen skulle vara något fult. Ser du ner på människor som är kristna? Det är väldigt låg nivå på ditt resonemang.

Känner många kristna och de är trevliga att umgås med och har bra värderingar.
  • Anonym (Tjolahopp)
    Auditanne skrev 2015-03-23 20:09:24 följande:
    Ska jag acceptera att han äcklas av min sexualitet utan att ens kräva en förklaring?

Nej tack! Jag vill inte vara ihop med någon som besväras av något så harmlöst som onani.
    Det är ett kristet synsätt och jag tror inte på några infantila gudasagor som vill stämpla människors sexualitet som smutsig och ful.
    Ohh jaaa, kristna onanerar också, något som du verkar ha missat helt.
  • Anonym (Tjolahopp)
    Anonym (Diskret) skrev 2015-03-23 21:38:08 följande:
    Jag skulle i alla fall tycka att det var äckligt. Jag kan tänka mig att min man gjorde det när jag var höggravid och veckorna efter förlossningen, men jag såg aldrig några spår av det och det är jag glad för. Hade nog aldrig kommit över synen...
    Att jag tycker det är äckligt med män som runkar är nog att en människa kan ha så stort sexbehov, det blir nästan perverst i mina ögon och det äcklas jag av.

Ex, om ett par har sex 3-5 ggr i veckan, och så måste mannen hålla på och runka utöver det, det är bara avtändande.

Det är ju skillnad om man är ifrån varandra eller som du nämnde är gravid och inte känner för sex.
Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr