Inlägg från: Anonym (tjejan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tjejan)

verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr

Om jag har en kille som vill runka eller kolla på porr (som är normal och inte innehåller barn, djur o.sv.) så får han gärna göra det. Men lite skumt skulle det faktiskt kännas om han låste in sig på toan medan jag var hemma och runkade där... Om det skulle hända nån enstaka gång så kanske det är okej, men...ja, lite konstigt skulle det nog kännas. Men jag förstår mig inte på tjejer som inte tillåter porr alls. Om man onanerar så tänker man väl ofta i bilder och jag kan inte se att det skulle vara värre att titta på bilder på datorn el annat. Upptar porren en jättestor del av tiden el påverkar sexlivet negativt så är det klart ett problem, men inte annars.

• Anonym (tjejan)
    Nenne666 skrev 2015-03-23 10:29:26 följande:
    Hon jagar väl honom och kontrollerar honom. Det kanske aldrig någonsin finns utrymme för honom. Hon är ju helt galen.
    Om man aldrig är ensam hemma kan det ju vara knepigt, annars kan man väl passa på när man är själv. Galen behöver hon ju inte vara, men jag tycker nog också att hon går till överdrift i sitt beteende.
  • Anonym (tjejan)
    Auditanne skrev 2015-03-23 17:09:39 följande:
    Nej men att vilja dölja sin sexualitet med motiveringen att det tillhör det privata är något jag skulle tolka som att man just har något att dölja, dvs, att man skäms.

Om min hypotetiska partner hade sagt till mig att "älskling, jag går in på toa och onanerar lite" så hade jag iofs respekterat detta men samtidigt skulle jag också undra lite smått över varför han vill göra det därinne där bara han kan se. 

Kan ju inte tolkas på något annat vis än att han skäms för det han gör och därmed inte vill att någon ser. Eller?
    Men vi är väl inte apor heller? Som bara sätter sig och runkar lite varsomhelst? Bara för att man tycker onani är privat behöver det väl inte innebära att man skäms?
  • Anonym (tjejan)
    Anonym (Tjolahopp) skrev 2015-03-23 18:00:25 följande:

Vad tusan är det för sexgalningar som figurerar här på FL. Inte fasen behöver man onanera om man lever i ett förhållande där man har mycket sex. Jag har nog aldrig gjort det. Bara när jag varit singel.

Skulle man utöver sexet man har också onanera så skulle ju könsorganet brinna upp till slut, i alla fall så blir det inte lika skönt om man håller på och onanerar ofta, orgasmerna blir mindre intensiva.

Förstår dig TS, skulle reagera precis som du. Dessutom, män som runkar, finns nog inget osexigare.

Vem har sagt att TS lever i ett förhållande med mycket sex?
  • Anonym (tjejan)
    Auditanne skrev 2015-03-23 18:08:32 följande:
    Nej, jag har aldrig uppmanat någon att "apa sig" genom att runka i det offentliga.

Tycker bara det är lite märkvärdigt att ens egen sexualitet är något många vill hålla på med i det fördolda. Jag hade aldrig låst in mig på toa om jag ville onanera.

Skulle jag t.ex ligga i sängen med min sovande partner bredvid så hade jag onanerat där och då om lusten plötsligt kommit över mig.

Inte kan väl detta räknas som något ofint och "utfläkande"?
    Ja precis, med din sovande partner bredvid! Som alltså inte ser vad du håller på med!
  • Anonym (tjejan)
    Anonym (Tjolahopp) skrev 2015-03-23 18:36:42 följande:
    Jag syftade inte bara om TS i mitt inlägg. Jag syftade på andras inlägg i tråden. Tändes lampan nu?
    Jaha..nej, ingen lampa. Vilket inlägg syftade du på exakt?
Svar på tråden verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr