verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr
Ska hålla det så kort jag kan
Varför han inte vill berätta? För att det är skambelagt och anses fult, jag skulle inte heller berätta.
Det är inte så enkelt som att du inte räcker till, det är en annan känsla att runka själv.. Man gillar att variera också.
Dock kan nog jag se mitt eget beteende i honom(Det här behöver inte vara fallet men möjligheten finns så hetsa inte upp dig för mycket). Då var jag helt enkelt så förstörd av porr att jag inte kunde ha bra samlag utan blev mest kamp att hålla den hård och inte slakna under samlaget osv.
Då blev inte sex så avslappnat och skönt som det kunde bli när jag gjorde det själv och med mängder av sjukare och sjukare porr med tiden.
Men du aldrig kräva honom att sluta med porr och onani, det är ett val han måste göra själv annars går det aldrig. Du kan dock uppmuntra och vara positiv.
Vad mer exakt som händer i hjärnan med kroppen finns andra som beskriver bättre. Tycker du filmerna är vettiga och ska introducera dessa för killen bör du smyga fram det med att någon du känner hade fått så bra sex efter testat det (lockbetet för att han ska läsa i det här fallet är ju sant).
Nofap.com
Så tycker jag även du ska ta till sig om att låta honom ha sitt privata, ger du honom inte en chans att dra sig tillbaka och vara ifred så löper du stor risk att förlora honom för det.