verkar som min pojkvän ljuger om runkning och porr
Men jisses! Låt killen runka ifred för bövelen! Kvävande och krävande person du verkar vara :/
Men jisses! Låt killen runka ifred för bövelen! Kvävande och krävande person du verkar vara :/
Troligare är väl att han egentligen inte bryr sig i om du kollar porr eller ej -_-
Ytterliggare än porr och runktråd... Jag hade blivit tokig om jag inte fick titta på porr och runkat. Då hade hon åkt ut.
Oftast i såna här trådar är det alltid rätt och riktigt att mannen ska få titta på porr. Varför är just det rätt och riktigt? Hur och varför har det blivit norm och standard?
Nähä, gör det inte! ;)
Alltså orka vara så pk, självfallet gäller detta man som kvinna och även det där emellan. Trodde det lästes in i det hela men tydligen måste man vara övertydlig! Man, kvinna och även den mittemellan. Så.
Jag önskar att jag levde i en annan tid och värld där det fanns mer värde i varandra.
Men det är inte din sexualitet som är problemet. Det är handlingen att onanera bredvid någon som inte känner sig bekväm med det av vilken anledning som helst.
Vilken del av din sexualitet är det som inte accepteras om du inte får onanera bredvid en person som inte är bekväm med det? Det är ingen som ska hindras ifrån att onanera. Men man kan inte förvänta sig att ens partner ska vara bekväm med att man gör det i dennes sällskap.
Det handlar inte om att någons sexualitet är smutsig och ful heller. Det handlar bara om att visa respekt för sin partner. Det är inte ok att tvinga på någon annan sin sexualitet.