Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Har du förtroende för regeringen?

KillBill skrev 2018-03-25 09:20:47 följande:

Ja visst är det korkat att ställa frågor som inte har ett absolut svar. Hur lång är en pinne liksom

Det har inte slagit dig att det är ditt svar som är korkat.

Bill....!!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    KillBill skrev 2018-03-25 21:36:57 följande:

Kan du förklara vad som är korkat med att inte uppge vilken specifik tid det tar att behandla en skottskada? Frågan saknar ju ett exakt svar..

Kan du möjligen ge mig en specifik tid det tar att behandla en svår trafikskada!
  • Anton Chigurh
    Abegayle70 skrev 2018-03-26 09:40:06 följande:

Nyheter som piggar upp.

www.svt.se/nyheter/inrikes/mp-har-tappat-halften-av-medlemmarna

"Miljöpartiets medlemsras fortsätter. Förra året tappade partiet närmare 3 000 medlemmar. Under mandatperioden har medlemskåren halverats."

Sannerligen goda nyheter. För FAN vad jag ska festa ifall miljömupparna ryker åt helvete till hösten. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det må bliva av...
  • Anton Chigurh
    KillBill skrev 2018-03-27 06:56:16 följande:

Js visst är det pubertalt och vad förstår så har traditionen att dricka champagne när det går dåligt för politiska motståndare lyfts fram i svensk politik av en kristdemokrat. Risken är överhängande att KD kommer att få smaka på sin egen medicin.

Pubertalt, att fira att miljömupparna - FÖRHOPPNINGSVIS - åkt åt helvete i valet !!!

Njaaaaaaa, Bill, nu tjurar ni allt. Du och bästisen. Låtom oss leka med tanken att SD får 3,88 % av rösterna i samma val. Alltså höstens val. Det skulle varken du eller kompisen fira det minsta lilla.

Näääääädå. Här är det minsann politisk korrekthet. Som gäller.

Fira att ett parti man ogillar åkt på röven ur riksdagen....!

Herregud, vilka.....pubertala reaktioner.

Att folk kan va så.....fruktansvärda. Så....hemska.
  • Anton Chigurh

Kompisen, det är förstås påhopparjoppe det.

Ha det så bra, Bill.

Jag är förresten på jobbet. Men hann skriva lite på FAMILJELIV ändå.

På jobbet. Ifall du undrar.

Ibland har jag några minuter över på rasten. (Tyckte det var likaså bra att nämna detta eftersom du ju har synpunkter på hur folk kan vara på jobbet och....skriva inlägg. SAMTIDIGT).

• Anton Chigurh
    FDFMGA skrev 2018-03-27 10:55:55 följande:

En smula förpubertalt är det väl också att uttrycka sig i termer av kompisar., 

Men samtidigt ganska kännetecknande för en del av de uttrycksformer som skrikhögern vurmar för

Må nu solen skina över alla, oavsett om de har behov att framtäda som illa behandlade eller inte

Och hoppas skumpan om den kommer till pass har en alkoholstyrka som inte är högre än att sällskapet tål den, finns alkoholfria alternativ!

Du förnekar dig inte. Den saken är då fan så klar......!
  • Anton Chigurh
    Harry H skrev 2018-03-31 00:37:08 följande:

De som invandrar till Sverige som 45-åringar får sitt äktenskap ogiltigförklarat eftersom de var 15 när äktenskpet ingicks?

Har du källa på det?

Har aldrig hört att det hänt...

Om ditt sista stycke stämmer kunde rödgröna röstat ja häromveckan.

Jo, det vore intressant om Bill de fakto kunde visa en TROVÄRDIG källa på att detta faktiskt genomförts....
  • Anton Chigurh
    FDFMGA skrev 2018-04-15 09:55:08 följande:

Där ser man - mitt förtroende för regeringen går från klarhet till klarhet.

Jag har också kört en PV från 1957 och det var riktigt, riktigt kul

Så ditt förtroende bygger på, eller åtminstone påverkas av(det går knappast att misstolka det du vill göra gällande här)att partiledaren i partiet du röstar på har rattat en gammal Volvo som DU TYCKER, är.........riktigt, riktigt kul, att köra.

DU......"går" sannerligen från klarhet till klarhet.

Herrejävlar............!!!
  • Anton Chigurh
    FDFMGA skrev 2018-04-15 11:14:00 följande:

Haha.

Mitt förtroende för din förmåga att skilja mellan skämt och allvar lyser med sin frånvaro.

Ha nu en synnerligen skön vårdag

Patetiskt försök till en räddning.....
  • Anton Chigurh
    Abegayle70 skrev 2018-05-03 12:10:55 följande:

Har poletten äntligen trillat ner nu när förintelseflrnekaren visat sig fortfarande vara en förintelseförnekare?

Poletten kommer aldrig trilla ner för Löfven och hans gelikar när det gäller mellanösternkonflikten men emellanåt "måste" ju någon göra "något".

Typ, skriva någon sk kritik.....!

Och det kommer GARANTERAT stanna vid skriven kritik. Sen får andra agera på riktigt.
Svar på tråden Har du förtroende för regeringen?