Har du förtroende för regeringen?
Nej,
Jaghar bett dig förtydliga vad du menade, i brist på svar var det lätt att uppfatta som att du inte förstod frågan, men du menade att det var för att det var uppenbart vad du menade, så klämde jag fram 5 olika alternativ. Du bekräftade dessa själv som vara eller vara delar av vad du menade. Du bekräftade också min sammanfattning om ditt inlägg och argumenten som du gav. Förutom att du inte gick med på att ditt spridande av SD propaganda var okritiskt.
Du får naturligtvis precis som alla omvärdera uppfattningar utan att behövs skuldbelägga. Ingenting är väl större än att ha förmågan att ta till sig nytt.
Jag omskrev flera av dessa punkter/alternativ men du visar ingen som helst förståelse för vad det innebär. Det innebär att du får omvärdera din uppfattning därefter... istället för att upprepa den ursprungliga in absurdum.
Aja, jag orkar inte nysta upp din härva. Tänk om du hade ens hälften av skärpan som du tillskriver dig själv - genom att kröna dig som talesman för vad jag (och säkert andra) menar.
Jag hade inte ens lämnat min sambo med en sådan uppgift - som levt vid min sida i 20 år - medan du tar den för given. Jag tycker att det säger mycket för att inte säga tillräckligt.