gabi1969 skrev 2018-07-29 10:45:38 följande:
Jag tror att du är helt blind och totalt omöjlig att förstå hur allvarligt det är. Jag har arbetat skift nästan hela mitt arbetsliv. Jag har ALDRIG tidigare sett så många lediga människor mitt på dagen. Jag har aldrig tidigare haft så många invandrare i mitt bostadsområde. Jag har aldrig tidigare sett så mycket slitage skräp tidigare där jag har bott. Aldrig tidigare har jag hört så många främmande språk på gator o torg. Jag har heller aldrig tidigare sett så främmande och avvikande invandrare som nu. Nä Sverige har förändrats och är totalt förstört.
Jag har jobbat med greker juggar ungrare finnar och många andra invandrare. Ofta har det inte varit problem men sedan några år in på 90-talet har jag märkt en förändring. Det har bara blivit värre.
Problemet kanske är du som inte har hängt med?
Vi lever i ett 24-timmars samhälle. Kontors- och affärstid är inte 9-5 mån-fre utan folk jobbar alla möjliga tider och är därmed också lediga på alla möjliga tider. Personen du ser ute på stan mitt på dagen kanske ska jobba sena passet på Coop till kl 22.
Vad är en "avvikande" invandrare? Enligt dig då.