Har du förtroende för regeringen?
Är svensk statsförvaltning ett konstprojekt eller en påverkansoperation?
www.byggvarlden.se/cementforsorjningen-i-krislage-efter-avslag-203234/nyhet.html
Är svensk statsförvaltning ett konstprojekt eller en påverkansoperation?
www.byggvarlden.se/cementforsorjningen-i-krislage-efter-avslag-203234/nyhet.html
Moderaterna kontrar med att de vill vill göra det billigare att köra bil på fossila bränslen..
Normalbegåvade förstår att det är dålig politik att göra det billigare att köra bil med fossilbränsle. Och inser att förslaget från Moderaterna är riktigt korkat.
Här en film om de skador som väderkatastrofen orsakat i Österrike.
Damberg säger att de ansvariga ska lagföras efter att två småbarn skjutits..
Det roliga är att de misstänkta redan är lagförda för diverse brott, men ändå är de ute och springer? Den här regeringen har inte imponerat vad gäller intresset för att ta itu med brott..
Haha, han lär väl anse att undersköterskor är parasiter men att Allrapojkarna visade framfötterna när de la beslag på parasiterande pensionärers PPM-besparingar.
Han är ju moderat.
Hmm, jag tror att du inte förstått kopplingen. Bodström skulle nog aldrig kalla en undersköterska för parasit, det gjorde moderaten.
Ja, ur ditt perspektiv såtillvida att du anser att all skatt är stöld och att Bodström var minister en gång på tiden.
Däremot gissar jag att han inte delar moderatens människosyn och anser att offentliganställda är egoistiska parasiter.
I sammanhanget kan ju också nämnas att Axén kände sig manad att ta plats i Allra efter att Lindsö och Bodström fått kalla fötter och lämnat bolaget som såg till att pensionärernas sparade slantar inte kom pensionärerna till godo.
Sex års fängelse - det kunde gärna ha fått vara det dubbla, vad mig anbelangar.
Smart. När man saknar sakargument kan man förstås alltid skapa fejkade bilder.
Fejk som sagt.
Whatabout..