Digestive skrev 2023-01-08 15:35:43 följande:
Flykt? Du har ett märkligt förhållande till sanning.
Det handlar om symboler på flaggor och inte om flaggor per se. Även juridiskt så vore det lönlöst att enbart förbjuda flaggor - det vore busenkelt att kringgå och hade knappt uppnått någonting.
Jag håller med, varför fokuset enbart ligger på PPK är ingen gåta.
Nope, jag pratar om flaggor, DU pratar om symboler, och denna gång säger du symboler som flaggor, ja, det var nog därför du började prata om moder svea och när jag ENBART prata om flaggor.
Finner att PKK-flaggan ska man ge sig på, men vi ska inte prata om nazistflaggor och fascistflaggor före/också, sånt är galet intressant att se
Så jo, att man bara lägger fokus på ett icke problem , det ÄR en gåta, som du såg du glömde att svara på också
Padirac skrev 2023-01-08 15:45:58 följande:
Jag kommer ihåg hur du delade bilder på taturingar av vitmakt- och neonazisymboler och då menade att det inte handlade om symbolernas betydelse
Haha, nu blir det intressant och roligt också, så låtsas nu tror du?(För det brukar vara den vanliga.)
Det är lite intressant att hen hoppar till symboler och när vi pratar om flaggor enbart och billströms lögner för det Turkiska medborgarna, och sen ljuger när han kommer hem.
Och det komiska är att han trodde ingen skulle märka, det är på en nivå av parodi istället.
Hur tror du hade låtit om Ann Linde hade ljugit på samma sätt, hade det ursäktas som nu tror du?
Och komsika är att vi hade hållit med dom om Ann Linde hade ljugit så illa som billström.
Turkiet spelar den nya regeringen som en violin, tragiskt.