Har du förtroende för regeringen?
Så jag vill att du berättar på ett sätt som gör det rimligt och logiskt.
Bygg upp en mening med ordet aldrig och tala om vilka undantag man rimligen kan tolka in av meningen.
Här har du igen om du vill delta i en saklig diskussion.
"DU missar det fundamentala, det är vad upprepningen berättar.
Men för all del, berätta nu vad som ändrade sig extremt inom säkerhetspolitiken mot innan, vad kan det ha varit , vad kan det haa varit tro, hmmmm, ahhh ett anfallskrig mot Ukraina???
Sen en bred säkerhetspolitisk lösning på detta, verkar helt enkelt att du inte är med i matchen när du kör en sådan EXTREMPOPULISM att du inte kan ta in fakta ens och att det var något som fundamentala ändrade sig.
Men icke för tom, han blundar för elefanten i rummet som tom tror ingen ser överhuvudtaget, men ledsen vi alla vet vad som ändrat sig och varför man gjorde denna breda säkerhetspolitiska lösning.
Och ja, denna elefant kommer jag berätta om varje gång du inbillar dig inget ändrat sig och att beslut togs som var en bred uppgörelse och det bästa av allt, det är något som inte kommer försvinna här, så bered dig på mer upprepningar om du glömmer av vad som ändra sig i dina argument, så finns jag här att ge dig fakta som berättar varför allt ändrade sig.
Men i alla fall tog dom ett eget beslut och lämnade inte över det till främmande makt som SD, där tydligen SD inte är kapabla att ta egna beslut i säkerhetspolitik.
JA, och vi vet vad ni tycker om NATO, då ni sprungit putins ärende i frågan länge nu.
JA, ända tills det var agendamässigt dåligt att säga detta ut högt."