Har du förtroende för regeringen?
Nytt vapen stulet från regeringskansliet:
omni.se/uppgift-nytt-vapen-stulet-fran-regeringskansliet/a/1n0dyK
Nytt vapen stulet från regeringskansliet:
omni.se/uppgift-nytt-vapen-stulet-fran-regeringskansliet/a/1n0dyK
Glöm inte samlare som samlar på svartkrut-vapen.
En nyckelgrupp i dagens tunga brottslighet.
Noterar att förtroendet för den värdelöse statsministern fortsätter att rasa. -6%enheter till 26%.
I stort sett oförändrat sedan valet 2018. (då du och flera andra räknade ut KD från riksdagen inna valet) S har miskat med 2% sedan valet. G-d kanske hör bön i alla fall
Nu är det bara 22 dagar kvar till regeringen fixat EU's lägsta arbetslöshet.
Märkligt att vissa i tråden, trots att dina pedagogiska förklaringar, vägrar acceptera att de har fel..
Det är du rätt ensam om att se.
Jag har sett hur ni trackar Rataxes om epatraktorer av någon anledning, sen gnäller ni om debattklimatet.
Ni är helt otroliga!
Att folket inte röstade på ett sådant vis förklarar en del av missnöjet med regeringen i fråga, Padirac.
Men du fick chansen att säga >>vurmare<< och >>svans<< i samma mening samt klanka ner på dina meningsmotståndares intellekt - vilket du säkert kan leva nästan en hel förmiddag på. :)
Varför drar inte du och FDFMGA någonting gammalt över er? Det är bara ni och gelikar som älskar detta toxiska debattklimat.
Fix.
Är inte det knarkarslang för en spruta med narkotika.
Mycket sånt från skrikhögern, det var inte längesen någon tuting påstod att jag satt i min knarkarkvart med mina kanyler.
Efter vad jag har förstått vill både Ebba och Hanif legalisera narkotikmissbruk.
Själv är jag mer inne på Löfvens linje - alltså att det är flummissbrukarna som göder gängkriminaliteten. Här där jag bor så stöter jag ofta på små klungor av narkotikamissbrukare som häckar på bänkar eller buskar när jag är ute med hunden.
Trist utveckling.