Padirac skrev 2019-11-20 16:14:58 följande:
Ja, det blir mycket att läsa med alla omläsningar för att få ihop det
Här kommer de 3 media/kanaler där nyheten om viskningen blivit 'viral' enligt skribenten
legenden på youtube ("Min förhoppning är att kunna nå ut till människor som SD och möjligen AfS aldrig når ut till..)
nyheter idag ( uppges ha nära band till Sverigedemokraternas partiledning)
samhällsnytt (tidigare avpixlat)
dvs SDmedia eller SDnära media.
Rataxes, tycker du att det är förvånande att någon som sprider material, propaganda och tankar från SD-media eller SD-nära media kopplas samman med SDsvansen?
Jag har nog lite större tilltro till människors förmåga att värdera vad de läser, oberoende av källan, än vad du har.
Det var många som delade nyheter idags karaktärsmord på sd-riksdagsmannen och hans fylleresa i Ryssland, flera av dem tillhör vänstern.
Gällande den aktuella FL medlemmen så vet nog alla om att han inte tillhör "SDsvansen" men jag förstår att det är oerhört frestande för dumvänstersvansen, när det finns minsta lilla chans till att få brunsmeta lite på någon som har fräckheten att tycka annorlunda.
Själv tycker jag att Nyheter Idag är den minst dåliga av de nätpublikationer som brukar kopplas till alternativhögern. Läser där ibland, men som sagt - jag har ju förmågan att kunna sålla i bruset.