klyban skrev 2022-05-02 14:09:05 följande:
Du generaliserar, finns liksom inget runt för dig där ,er än sltua generalisera.
ebba la pen undrar varför man inte ska skjuta in bland oskyldiga, och du väljer prata om annat.
MYCKET TALANDE!!!!
Frågan ställs oavsett vilken religion som man har som hobby och när man försvarar högerextrema och hur SD bara för veckor sedan stod och hylla ryssland och nu ska vi låtsas om och glömma detta.
Varför, det tyder på svåra sakpolitiska missar och när man gör en sådan 180 gradare.
Men kanske det är dax och ställa dig frågan om du som jude ska försvara denna högerextremism.
Kanske du tillhör en av de som tror att socialdemokrater är nazister och SD som har aktiva medlemmar från nazisttiden inte är.
Du är medveten om att högerextrema har inget övers för judar, utom när det passar deras narrativ?
Eller har du missat det också?
Tycker även idet är intressant att du blandar om korten och SEN ställer "frågor".
Det blir alltid så tokigt när agenda och narrativ styr för er.
Det här är ju som att försöka valla kattungar
Du kan alltså inte svara på om det är rimligt att tillåta Sovjetunionens flagga och den ryska flaggan i en demonstration som ordnas av vänster. Det är att generalisera
Sedan försöker du helt ovidkommande att dra in Ebba Busch i någon pseudodiskussion. Dessutom koppar du henne till Putin och högerextremism genom att kalla henne ?Le Pen?
Därefter försöker du få mig att framstå som någon som försvarar SD! Vilket jag aldrig har gjort
Vidare- jag är inte troende och har ingen religion som ?hobby? ( vilket föraktfullt uttryck du använder på troende människor?) jag tillhör däremot den judiska folkgruppen. Du borde ta red på skillnaden.
Resten är så dumt att jag inte ens ska försöka bemöta ditt trams.