Digestive skrev 2022-03-24 04:02:54 följande:
Absolut, jag både visar och uttrycker jag känslor. Det verkar vara en större sak för dig. Skillnaden är att jag inte ber andra att anpassa sig efter min känslovärld eller för den delen ber andra att förklarar den för mig - som om den utgjorde en form av argument.
När svaren på dina frågor redan har skrivits upprepade gånger i tråden så är det väl ändå på sin plats att markera? Att ta sig rätten att slösa på andras tid är inte vackert med det är givetvis ingenting som du funderar särskilt mycket på.
Du diskuterar inte, Padirac. Vad du har fått för dig - att jag skulle ha menat med bildkommentaren till varför jag postade den - är inte argument.
Din så kallade diskurs är att likna med en galleribesökare som frågar ut en abstrakt konstnär om varför målningarna skriker på honom.
Aja, vi kan leka det som du kallar för diskussion en stund.
1. Hur tänkte du när du inledningsvis tolkade kommentarbilden i fråga ordagrant och inte sarkastiskt?
2. Tolkar du alltid en kontradiktion som komponeras med följande ansiktsuttryck ordagrant?
Två raka frågor.
När man letar efter källan till din meme hamnar man på Trumpvänliga sidor. Donald Trump har under våren kallat Vladimir Putin för Geni.så att syftet med memen är att förminska Putins roll för de ökade kostnaderna för uppvärmning torde stå klart för alla.