Digestive skrev 2023-01-07 00:29:13 följande:
Ja, litet är motsatsen till stort och meningen i fråga (inte minst med 10 skrattande gubbar bakom) tolkas sarkastiskt av den som kan språket. Det är dock fullt legitimt att förklara vad du egentligen försöker säga.
Det är förbjudet med hakkors i Sveriges offentliga rum. Huruvida de sitter hakkors på en flagga eller en brosch har ingen som helst betydelse - det är symbolen som är förbjuden.
Du har kallat Moder Svea för en fascistisk symbol tidigare. Moder Svea kan figurera på en flagga, om nu det på riktigt var nödvändigt att förklara.
Nåväl, vad är det för fascistiska symboler du pratar om och som borde förbjudas i sammanhanget?
Det var till dig
Det är ett stort problem att Billström ljuger för det Turkiska medborgarna ja, och han bör redan ha avgått som den lögnaren han är med detta.
Två, så bara i det offentliga rummet då, och hur stort "problem" är detta?
Nazist-flaggan är inte förbjuden, varför inte börja med de stora problem, än titta på obetydliga problem?
Det är extremt intressant jag pratar om flaggor och du börjar prata om symboler, det låter som du försöker en woke'a mig, lycka till med det, för det går jag aldrig på.
Och du kan ta vilken fascistisk flagga du vill, och som är ett större problem än en sketen PPK-Flagga
Skoj och se du försöker styra om samtalet ifrån flaggor, men vad du vill med det är ingen som vet, då det är flaggor jag pratar om