Har du förtroende för regeringen?
Det här är bra!
www.ekonomifakta.se/Fakta/Arbetsmarknad/Arbetsloshet/neet-utanforskap-bland-unga/
Det här är bra!
www.ekonomifakta.se/Fakta/Arbetsmarknad/Arbetsloshet/neet-utanforskap-bland-unga/
Finns inspelat på video och att brottet skulle ha hårdare straff, men icke när det gäller h*n själv, för då anser hon är oskyldig fast h*n berätta detta med en underskrift att h*n var just skyldig.
Det är sånt här fromleri som berättar något, hade h*n tagit sitt straff och insett sitt misstag, ja, då hade detta varit ur världen sedan dag ett.
Och detta är en annan definition och där man aldrig har fel, inte när man BEVISLIGEN har fel ens och som i detta fallet en UNDERSKRIFT.
Jag förstår detta är pinsamt, men den röda tråden är lång nu.
Och vet redan nu att h*n kommer förlänga den röda tråden mer, då sånt här alltid lyser igenom.
Ska man vara sån, så är det korrekt.
Det är nog det som är problemet.
Du menar när hon sen säger sig anse sig oskyldig, nej, det är h*n aldrig, h*n är lagförd och hon erkänt själv.
Du kan ta upp papperna själv och läsa underskriften och se själv om du är osäker, och där kan du inte anse något.
Och steg två, om du tror dig vara oskyldig, så skrev du på strafföreläggandet alldeles för snabbt.
Men ja, det hon berättar är att h*n inte vill vara lika inför lagen, då brottet inte är ett brott för h*n och genom de uttalanden.
Men de tär lugnt, jag förstår du vill låtsas bort detta pinsamma.
Vad har vi för svaga partiledare egentligen? KDs Ebba Busch och Liberalernas Johan Pehrson ville egentligen inte rikta misstroende mot justitieministern (det som sedan skapade politiskt kaos och skadade den svenska Natoprocessen) utan gjorde det bara för att rädda sina egna skinn.
Här fick vi en försmak om hur det kommer bli när dessa partiledare ska leda landet med SD som regeringsunderlag..
www.dn.se/ledare/amanda-sokolnicki-vi-fick-tio-ar-av-sabotage-och-morgan-johansson/
Ska jag förklara sånt för en extrempopulist som alltid missförstår allt, det är intressant varför detta ska låtsas bort.
Men det är en del av agendan, så du behöver inte förklara, redan självklart .
Jo, jag vet att du vill låtsas bort detta, det är vad en extrem populist alltid tror den gör.
Och den långa röda tråden ska även den låtsas bort, det är så agendor fungerar och de tror ingen ser.
Visst är det illa att h*n har denna röda tråd och svår populist kommer aldrig lösa det för dig här.
Såklart jag förstår att det är din agenda och med tanke fakta inte får nå in och då är det balanserat, men allt du berättar är att vi ska låtsas bort saker.
Ingen fara, jag kommer påminna det uppenbara om och om igen och detta fromleriet av h*n.
Och det är utmärkt att du håller det i liv och visar hur illa ställt det är.
Kan man tro som när du låtsas, det är rent ut av pinsamt faktiskt att det sker.
Och man visar också man tar inget ansvar för sina handlingar, då man anser man är oskyldig och det trots vi har underskriften på papper.
Förstår detta är sjukt pinsamt.